Dere som har peiling...

Julie*Lucas

Forumet er livet
Er det veldig farlig å ha crp opp imot 500?

Skal ikke si meg skråsikker på at jeg vet men jeg kom inn med crp på over 300 i sommer.

Da ble jeg lagt inn og legen så strengt på meg og sa at jeg burde lære av den ene gangen og reise inn litt før neste gang[8|]

Kan aldri tenke meg at det er noe bra[&:]

har en venninne som hadde crp på over 700, da hun fikk alvorlig blodforgifting på sykehuset etter fødsel. 
da var sykehuset overasket over at ikke organene hennes hadde sviktet. Og noen mnd før hadde en annen dødd på sykehuset, hun hadde hatt crp på over 400....
(dette er ved infeksjoner de har fått ved fødsel)

Leste nemlig gjennom hendelsesforløpet etter fødselen min (hasteks) og der stod det at crp'en min ble målt til 495 + blodforgiftning. Lå på intensiv avdeling i 4 dager med atibiotika gjennom en cvk i brystet[&:]

Det er en veldig!!! høy crp.

ORIGINAL: Thothamon..

har en venninne som hadde crp på over 700, da hun fikk alvorlig blodforgifting på sykehuset etter fødsel. 
da var sykehuset overasket over at ikke organene hennes hadde sviktet. Og noen mnd før hadde en annen dødd på sykehuset, hun hadde hatt crp på over 400....

Kan jeg spørre om det var på KK i Bergen?

crp skal ligge under 10 tror jeg det er - normalverdi er 0,5

snuppa ble innlagt noen dager etter fødsel med crp 87 - som var høyt ifht at hun var baby

ORIGINAL: Julie*Lucas

ORIGINAL: Thothamon..

Kan jeg spørre om det var på KK i Bergen?
Ja det var det.

Back
Topp