Dere som har peiling på dekking av boobjob! =)

ORIGINAL: Zera

trøtt eller....?? der las jeg bloWjob og ikke boobjob...hahaha[:D]

får kjøpe deg litt lørdagsgodt du og! [8D]

ORIGINAL: Reinbue

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

ORIGINAL: Reinbue

jeg syns det er litt spesielt at det skal være greit at man får det dekket hvis man bare får noen barn og kan skylde på at man ikke liker dem etter det. det er jo på en måte et valg man har tatt selv!

Ehh ...... Ja.. [>:]
Men noen er heldig at brystene former seg igjen etterpå mens andre får helt andre resultater [:-]
Det er jo ikke bare fordi en ikke liker de! Men alt bak!
problemer med nakke, rygg...
ja, jeg skjønner det :) jeg bare tenker på at det egentlig burde være en ting man betaler selv.

Du kan jo prøve selv å være 1.65 cm høy og veie 55 kg og ha pupper som er større enn hodet ditt..
Det er ikke så veldig moro.

ORIGINAL: Zera

trøtt eller....?? der las jeg bloWjob og ikke boobjob...hahaha[:D]

får kjøpe deg litt lørdagsgodt du og! [8D]

Tror det [8D]

ORIGINAL: Cinnamon*

Så du får det garantert ja?

hvem bestemmer det? fastlegen eller kirurg?

Fastlegen sendte henvisning til privat sykehus, og så måtte jeg dit på vurdering..

Regner med jeg fortsatt får det dekket, for kan ikke akkurat se for meg at det hjelper meg og få et barn til..!

Okey =)

Måtte fastlegen sjekke ståa?

Nei, men hun har påpekt det før jeg fikk barn at jeg skulle være obs på ryggen min pga brystene.
Da jeg fikk enda større pupper etter førstemann tok jeg det opp med henne, og hun fylte ut henvisningen før jeg hadde snakket ferdig..

Det kan godt tenkes at fastlegen bare ler av meg hvis jeg spør etter henvisning..
Har "bare" DD nå. . Ammer jo ennå, så kan være de krymper når melken er borte og jeg har slanket meg litt..
Håper på det! [:)]

Er forskjellige kriterier.Kommer ann på hvor i landet du bor.

Jeg fikk gjennomført en sånn opereasjon for snart 3 år siden.Gikk til fastlegen min,fikk henvisning til bergen kirurgiske(den som ligger oppe med meny på Nesttun)

der var kriteriene:
*bmi under 28(eller kan være det var 27)
*ikke røyke
*fysiske og psykiske plager
Kommer ikke på noe mere.
Var aldri snakk om hvor mange cm de hang.Jeg var på konsultasjon 12 mars og fikk operasjon 2 april.Fikk alt dekket.

Back
Topp