Dere som har peiling på dekking av boobjob! =)

**CogJ**

Forumet er livet
Hvordan var reglene igjen?

Kun heng på 27-28 cm?
Målt fra den V'en oppe i halsen til brystvorten?

Eller husker jeg feil? [8D]

Må man ha ventet en periode etter amming før målene er gyldig?

ORIGINAL: Wayne`s Wife XL

vel.. er ikke bare den hengen som avgjør det da. Du MÅ ha fysiske plager også.

Psst - Går fint me psykiske oxo (vet om mange som spillte veldig på det psykiske og fikk det dekket) [8D]

Aldri hatt så mye nakkeproblemer.. veldig sliten i øverste del av ryggen og..

Sånne problemer?

Psykisk er det og! Hater de! [:'(]

ORIGINAL: talata

vel.. er ikke bare den hengen som avgjør det da. Du MÅ ha fysiske plager også.

Psst - Går fint me psykiske oxo (vet om mange som spillte veldig på det psykiske og fikk det dekket) [8D]

Nei ikke nå lengre..

Jo, det går..!!!

Jeg får dekket reduksjon om jeg ønsker, selv om jeg egentlig ikke har så veldig fysiske plager.

Skal bli ferdig med barn/amming før jeg begynner prosessen, for jeg vil ha løft osv i tilegg..

Skal du ha løft eller reduksjon? Er iallfall ganske mye lettere å få dekket hvis man skal ha reduksjon enn hvis man skal ha løft.

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

Så du får det garantert ja?

hvem bestemmer det? fastlegen eller kirurg?

Fastlegen sendte henvisning til privat sykehus, og så måtte jeg dit på vurdering..

Regner med jeg fortsatt får det dekket, for kan ikke akkurat se for meg at det hjelper meg og få et barn til..!

ORIGINAL: LittleJ.

hehe, jeg trodde det sto - BLOWJOB [8D] wtf lissom [8D][8D]

Åsså på en løøørdag!!! Gå å kjøp lørdagsgodt du!! [>:][8D]

ORIGINAL: merete_80

Skal du ha løft eller reduksjon? Er iallfall ganske mye lettere å få dekket hvis man skal ha reduksjon enn hvis man skal ha løft.
Gjerne begge deler! [8|]

ORIGINAL: Cinnamon*

Så du får det garantert ja?

hvem bestemmer det? fastlegen eller kirurg?

Fastlegen sendte henvisning til privat sykehus, og så måtte jeg dit på vurdering..

Regner med jeg fortsatt får det dekket, for kan ikke akkurat se for meg at det hjelper meg og få et barn til..!

Okey =)

Måtte fastlegen sjekke ståa?

jeg syns det er litt spesielt at det skal være greit at man får det dekket hvis man bare får noen barn og kan skylde på at man ikke liker dem etter det. det er jo på en måte et valg man har tatt selv!

Åsså på en løøørdag!!! Gå å kjøp lørdagsgodt du!! [>:][8D]

Hehe, ja tror jeg får gjøre det

ORIGINAL: Reinbue

jeg syns det er litt spesielt at det skal være greit at man får det dekket hvis man bare får noen barn og kan skylde på at man ikke liker dem etter det. det er jo på en måte et valg man har tatt selv!

Ehh ...... Ja.. [>:]
Men noen er heldig at brystene former seg igjen etterpå mens andre får helt andre resultater [:-]
Det er jo ikke bare fordi en ikke liker de! Men alt bak!
problemer med nakke, rygg...

ORIGINAL: Reinbue

Ehh ...... Ja.. [>:]
Men noen er heldig at brystene former seg igjen etterpå mens andre får helt andre resultater [:-]
Det er jo ikke bare fordi en ikke liker de! Men alt bak!
problemer med nakke, rygg...
ja, jeg skjønner det :) jeg bare tenker på at det egentlig burde være en ting man betaler selv.

trøtt eller....?? der las jeg bloWjob og ikke boobjob...hahaha[:D]

Back
Topp