dere som har p-stav?

*Frk.Mamma

Gift med forumet
gjorde det vondt? og måtte dere gå på ceracette i 3 mnd før dere fikk den??

Jeg kjente ikke når hun satte den inn..så d var ikke noe å grue seg til
Jeg måtte ikke gå på ceracette.. når jeg var ferdig med den siste p-pillen så var det bare å komme..satte den helst inn rundt da jeg skulle ha mensen.

Jeg hadde gått på cerazette jeg da.. Men de anbefaler jo det, for det er det samme som er i p-staven.. Og det er billigere å hive en pakke med piller enn å fjerne staven igjen etter 3 mnd.. Den koster jo 1200 kr pluss at det koster å sette den inn osv.. 
Jeg er forøvrig veldig fornøyd med min.. Gikk noen uker/mnd hvor alt var veldig ustabilt, men så retta det seg og jeg har sjelden mens og har veldig lite av det.. Love it!

Almyrida81 skrev:
Jeg hadde gått på cerazette jeg da.. Men de anbefaler jo det, for det er det samme som er i p-staven.. Og det er billigere å hive en pakke med piller enn å fjerne staven igjen etter 3 mnd.. Den koster jo 1200 kr pluss at det koster å sette den inn osv.. 
Jeg er forøvrig veldig fornøyd med min.. Gikk noen uker/mnd hvor alt var veldig ustabilt, men så retta det seg og jeg har sjelden mens og har veldig lite av det.. Love it!

oki for legen min ville ikke gi meg det og jeg sa at jeg må ha den eller psprøyte, for p piller glemmer jeg bare og da syns jeg det er rart at hu ber meg gå på det i 3 mnd når jeg aldri klarer og ta de liksom. og har ALDRI reagert på noe form for hormon ting før så syns det er rart jeg skal reagere nå da

Var ikke vondt å sette den inn, men så ikke ut på armen etterpå! Var skikkelig øm, og var gul/blå i flere dager etterpå emoticon   Jeg gikk ikke på noe prevansjon før jeg satte den inn, og hadde ikke gått på noe på 5 år..

Back
Topp