Dere som har opplevd SA

Jeg trengte paralgin forte alle tre gangene, selv om det var kjemisk, så varierer nok mye fra person til person. Jeg blødde så å si kun når jeg satt på do, så trengte ikke nattbind, men det er veldig greit å ha just in case. Ta det med ro, bruk varmeflaske, gråt og snakk om det med noen. Jeg er veldig glad jeg fikk snakket det "ihjel" med venner istedenfor å bære på det alene. Det er lov å være sint, trist, bitter og fortvilt ,og det er lov til sørge selv om SA vanligvis skyldes at det er noe galt med fosteret. Det er også lov til å ikke sørge hvis du ikke har behov for det.

Håper virkelig det ordner seg for deg! Lykke til på ultralyd! Og hvis det ikke går bra denne gangen krysser jeg fingrene for at det går neste gang! Her gikk det på fjerde forsøk, og nå tenker jeg ikke så mye over at jeg mistet, selv om det var forferdelig mens det stod på. Det hjelper kanskje ikke å høre nå, men jeg sier det i tilfelle det kan være en trøst. Krysser fingrene for deg.
Ja det er tydelig at det ikke er mulig å forutse hvordan det kommer til å bli! Jeg er ikke så veldig pratete når jeg er lei meg, har en tendens til å stenge meg inne. Har prøvd å snakke om dette med to venninner, men føler ikke de helt vet hvordan de skal håndtere det så det blir veldig korte samtaler. Men det skal nok gå fint.

Ja det er tydelig at det ikke er mulig å forutse hvordan det kommer til å bli! Jeg er ikke så veldig pratete når jeg er lei meg, har en tendens til å stenge meg inne. Har prøvd å snakke om dette med to venninner, men føler ikke de helt vet hvordan de skal håndtere det så det blir veldig korte samtaler. Men det skal nok gå fint.
Mange klemmer!

Hjertet hadde sluttet å slå på ultralyden i dag, så fikk bekreftet en MA. Har blitt henvist til sykehuset nå for å få piller for å sette i gang aborten.

Back
Topp