Dere som har opplevd SA tidligere

Svakt positive tester fra 12 dpo (like svake alle dagene) og mens kom 3 dager ca forsinket, og blødde mer enn vanlig..
 
Fikk digital test gravid 2-3 uker i uke 5 etter ekstremt ømme bryster og SA i uke 6. Ingen vondter i forkant, bare masse blod når jeg tørka meg etter å ha vært på do på morgen.
 
Jeg er 5+6 nå og kommer blod hver gang jeg tørker (beklager mye info), det er ikke så mye, for det meste brunlig. Vært slik ca et døgn.
 
Sist gang startet det med en og annen dråpe for min del. Ikke noen mengder eller smerter.
Det hele ble til slutt oppdaget på UL etter at jeg gav klar beskjed om at jeg følte at noe var galt. Fikk da cytotec for å hjelpe kroppen.

Mange har derimot også opplevd det samme hvorpå at det har vært helt naturlig og alt har vært greit...
Så... det kan bare være skjøre slimhinner..❤
 
Det høres ut som det oppleves ulikt fra person til person, ja. Jeg mistet i uke 11 for snart tre år siden. Da hadde jeg blødd bittelitt rosa i en måneds tid litt til og fra. Plutselig en kveld kom det en diger klump blod ut, den fylte nesten håndflata mi. Jeg ringte til sykehuset, men siden det var helg, skulle jeg se det an. Den natta satt jeg mer på do enn jeg lå i senga, og jeg hadde rimelig vondt. Det kom ut store klumper og blod, så jeg skjønte jo hva som skjedde. Mer vondt enn menssmerter, men det var samtidig til å holde ut. Jeg turte ikke ta smertestillende i tilfelle baby hadde overlevd. Noen dager etter blødde jeg fortsatt litt, hadde en del smerter, og snakket med jordmor som mente jeg burde sjekkes på sykehuset. Så jeg dro til akutten og ble sjekket med ultralyd. Der var det litt rester igjen, som kom ut av seg selv i løpet av den neste uka.

Håper ikke dette skjer med noen flere her, altså! :scared001
 
Mistet mye av symptomene 4+6 og begynte å blø 5+1. Ingen smerter. Blødde i fem dager før det stoppet opp. Eggløsning kom som normalt etterpå, og jeg ble gravid på den. Hadde båret belegningsstein og stein i to dager. Samt tatt meg en real fest før jeg visste at jeg var gravid. Har vel i ettertid tenkt tanken på at jeg kan ha provosert frem noe.
 
Mistet 2 ganger.. Begge gangene startet det med brunlig utflod/blod på papiret etter jeg hadde vært på do. Det tok seg opp etter en dag eller to, og blødningen ble kraftigere og smertefull.

Krysser fingrene for deg. :Heartpink
 
For meg ble testen negativ dagen før eller samme dag jeg begynte å blø. Så visste det gikk galt før jeg begynte å blø. Med de kjemiske blødde jeg litt mer enn en vanlig mens, men ikke mye og ikke særlig vondt. Blødde mye med engang. Med SA blødde jeg mye og lenge, og hadde også litt kramper ett par dager. Men det var ikke ille. Litt brunt/rosa på papiret kan bety hva som helst, og like gjerne noe ufarlig. Hvis du er veldig nervøs, så kan du be om hcg måling og se stigning, ellers lan du be om TUL. Lykke til! :)
 
Mistet i 2018 og sånn jeg skjønte at noe var galt var at jeg mistet alle symptomene mine over natta. Og senere den dagen begynte jeg å spotte. Reiste til UL og der kunne de ikke se noe embryo så det har nok stoppet opp tidlig. 2 dager etterpå kom det blødning som en kraftig mens med skikkelige menssmerter.

Husker legen sa til meg at en blødning i seg selv er ikke farlig men bør sjekkes opp, men derimot om du får smerter så er det nok dessverre en SA.

Håper det ikke er en begynnende SA for deg:Heartbigred

Husk at det også er mange også som har blødninger igjennom hele graviditeten:love7
 
For meg ble testen negativ dagen før eller samme dag jeg begynte å blø. Så visste det gikk galt før jeg begynte å blø. Med de kjemiske blødde jeg litt mer enn en vanlig mens, men ikke mye og ikke særlig vondt. Blødde mye med engang. Med SA blødde jeg mye og lenge, og hadde også litt kramper ett par dager. Men det var ikke ille. Litt brunt/rosa på papiret kan bety hva som helst, og like gjerne noe ufarlig. Hvis du er veldig nervøs, så kan du be om hcg måling og se stigning, ellers lan du be om TUL. Lykke til! :)
Takk;)Skal måle i morgen:)
 
Ingen smerter begynte å blø ikke mye men litt i noen dager, var ca 6 uker på vei
 
Når jeg hadde SA gikk alt veldig fort, med smerter og kraftig blødning. MA derimot hadde jeg små sporadiske blødninger uten smerter, men mistet gradvis symptomer.

Hvordan går det med deg i dag?❤️
 
Når jeg hadde SA gikk alt veldig fort, med smerter og kraftig blødning. MA derimot hadde jeg små sporadiske blødninger uten smerter, men mistet gradvis symptomer.

Hvordan går det med deg i dag?❤️

Jeg har opplevd det ganske likt som deg. Ved MA i august tok det 4-5 dager før kroppen begynte prosessen ordentlig.
 
Etter to dager med blødning, vil si mye lik en mens, og noe klumper, har blødningen stoppet og jeg er kvalmere enn noen sinne:dead: hvor lenge sitter symptomene etter SA?
 
Etter to dager med blødning, vil si mye lik en mens, og noe klumper, har blødningen stoppet og jeg er kvalmere enn noen sinne:dead: hvor lenge sitter symptomene etter SA?
Mistet uke 7+3 i sommer. Symptomene ble borte i takt med at hcg forsvant. Tror det tok ca 30 dager før min testen var negativ.
 
Back
Topp