Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSkal måle i morgenFor meg ble testen negativ dagen før eller samme dag jeg begynte å blø. Så visste det gikk galt før jeg begynte å blø. Med de kjemiske blødde jeg litt mer enn en vanlig mens, men ikke mye og ikke særlig vondt. Blødde mye med engang. Med SA blødde jeg mye og lenge, og hadde også litt kramper ett par dager. Men det var ikke ille. Litt brunt/rosa på papiret kan bety hva som helst, og like gjerne noe ufarlig. Hvis du er veldig nervøs, så kan du be om hcg måling og se stigning, ellers lan du be om TUL. Lykke til!
Når jeg hadde SA gikk alt veldig fort, med smerter og kraftig blødning. MA derimot hadde jeg små sporadiske blødninger uten smerter, men mistet gradvis symptomer.
Hvordan går det med deg i dag?
Mistet uke 7+3 i sommer. Symptomene ble borte i takt med at hcg forsvant. Tror det tok ca 30 dager før min testen var negativ.Etter to dager med blødning, vil si mye lik en mens, og noe klumper, har blødningen stoppet og jeg er kvalmere enn noen sinne hvor lenge sitter symptomene etter SA?
Etter to dager med blødning, vil si mye lik en mens, og noe klumper, har blødningen stoppet og jeg er kvalmere enn noen sinne hvor lenge sitter symptomene etter SA?
Målte på fredag, tenkte å ta ny i morgen.Har du sjekket hcg?