Dere som har operert for utvendig hemoroider

• Trådstarter Trådstarter Snekka
  • Opprettet Opprettet
S

Snekka

Guest
Hvor lenge hadde dere smerter etterpå? Da mener jeg skikkelig vondt. Skal opereres om et par uker, og har hørt at det kan ta veldig lang tid før man blir helt smertefri, men hvor lenge må jeg regne med å være sykemeldt og ikke kunne fungere optimalt?

Får man forresten narkose eller lokalbedøvelse for selve operasjonen?

Dytter denne...

Fikk ikke narkose men det samme som epidural (husker ikke hva det heter i farta) var ikke veldig vondt etterpå sånn generelt, bare da jeg måtte nr 2 på do - det var helt sinnsykt vondt!!! så vondt at jeg sluttet å spise fast føde i en uke fordi jeg var så redd for å gå på do før sårene var grodd helt. [:'(] [:'(] [:'(]

ORIGINAL: marthalilje

Fikk ikke narkose men det samme som epidural (husker ikke hva det heter i farta) var ikke veldig vondt etterpå sånn generelt, bare da jeg måtte nr 2 på do - det var helt sinnsykt vondt!!! så vondt at jeg sluttet å spise fast føde i en uke fordi jeg var så redd for å gå på do før sårene var grodd helt. [:'(] [:'(] [:'(]

Huff.... Er forberedt på at det skal være helt forferdelige smerter, men skjønner vel ikke helt hvor ille det er for man vel er i situasjonen. Hvordan er det nå i ettertid? Er du kvitt det for godt?

Back
Topp