Dere som har Nokia N8, se hit!

TvillinggravidR

Forelsket i forumet
Gi meg grunner for å kjøpe - eller ikke kjøpe denne mobilen.

Jeg vil ha en mobil med stor skjerm, som tar bra bilder og som er god å snakke i.

Hittil har jeg fått beskjed om at Samsung Galaxy SII eller IPhone4 er det beste kjøpet, men på butikken forsikret de meg om at Nokia N8 tar absolutt best bilder.(Jeg vil erstatte vanlig kamera med å ta bilder med mobilen)

Så - gi meg for og imot denne tlf, please, før jeg blir enda mer forvirret..

Jeg har Sony Ericsson Satio og sambo har Nokia N8. Min tar best bilder, og jeg liker ikke kameraet til N8.

Jeg har omtrent byttet ut vanlig kompakt kamera etter at jeg fikk N8. Veldig fornøyd jeg. Formisker desverre bilder noe, om man laster direkte opp i f.eks facebook ( i hvertfall sånn jeg har gjor det), så jeg legger alltid bilder inn på pcen først, da er de veldig bra.
Bruker den hovedsakelig til bilder, sms, ringing og litt surfing.

En negativ ting, er at jeg ikke får forumet her til å funke helt. Går greit å lese, men får ikke sett det jeg skriver, mens jeg skriver. Blir litt tungvint sånn. Dette er et Babyverden problem, ikke noe problem å se det jeg skriver på bla. facebook.

Hadde jeg mistet den nå, så hadde jeg kjøpt ny lik :D.

Sitter selv å vurderer ny mobil, å har vært innom nokia n8. Men etter å ha lest litt rundt om på nettet, å sett på div tester tror jeg at jeg kommer til å havne på samsung galaxy s2. Ifølge testene er denne myyyyye bedre:)

Jeg har ikke N8, men ønsker meg den veldig. Nettopp pga av kamera. Jeg glemmer alltid å ta med meg fotoapparatet når jeg skal noe, men telefonen har jeg alltid med. 
Etter hva jeg har hørt er ikke kamera på Samsung Galaxy S2 sånn kjempebra, og er det noe lignende som på første Galaxy telefonen, så suger det. Samme med HTC telefonene. 

Sjakkruta skrev:
Jeg har Sony Ericsson Satio og sambo har Nokia N8. Min tar best bilder, og jeg liker ikke kameraet til N8.

Ja nå ble jeg iallfall forvirret....  Liker samboeren din bildene på N8 da?

Vildet skrev:
Jeg har omtrent byttet ut vanlig kompakt kamera etter at jeg fikk N8. Veldig fornøyd jeg. Formisker desverre bilder noe, om man laster direkte opp i f.eks facebook ( i hvertfall sånn jeg har gjor det), så jeg legger alltid bilder inn på pcen først, da er de veldig bra.
Bruker den hovedsakelig til bilder, sms, ringing og litt surfing.

En negativ ting, er at jeg ikke får forumet her til å funke helt. Går greit å lese, men får ikke sett det jeg skriver, mens jeg skriver. Blir litt tungvint sånn. Dette er et Babyverden problem, ikke noe problem å se det jeg skriver på bla. facebook.

Hadde jeg mistet den nå, så hadde jeg kjøpt ny lik :D.

Takk for svar
Hvordan er det å bruke touch istedenfor taster? Jeg har ikke brukt dette før og ei på jobben savnet det å bruke taster. Men det er vel en vanesak...

*Sookie* skrev:
Sitter selv å vurderer ny mobil, å har vært innom nokia n8. Men etter å ha lest litt rundt om på nettet, å sett på div tester tror jeg at jeg kommer til å havne på samsung galaxy s2. Ifølge testene er denne myyyyye bedre:)

Ja men fikk beskjed at kameraet var mye bedre på N8 enn Galaxy S2. Det var jo den jeg hadde bestemt meg for i utgangspunktet...

Back
Topp