Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Black Beauty
jeg har tenkt til å kjøpe beltestol når den tid kommer, det hadde jeg gjort med ett rent bakovervendt sete og, at multitec i tilegg kan brukes fremover var ikke med i beregningene når jeg kjøpte setet.
hvorfor føler du deg lurt? hva annet sete hadde du kjøpt ellers?
ORIGINAL: Durken
jeg har tenkt til å kjøpe beltestol når den tid kommer, det hadde jeg gjort med ett rent bakovervendt sete og, at multitec i tilegg kan brukes fremover var ikke med i beregningene når jeg kjøpte setet.
Det var nemlig med i mine beregninger[:)] Trodde hun kunne bruke det helt frem til hun er 25 kg, men etter fremover slakten så tør jeg jo ikke snu henne med det setet når den tid kommer...
ORIGINAL: Durken
Det var nemlig med i mine beregninger[:)] Trodde hun kunne bruke det helt frem til hun er 25 kg, men etter fremover slakten så tør jeg jo ikke snu henne med det setet når den tid kommer...
men alternativet hadde vært å kjøpe ett rent bakovevendt sete, de koster noenlunde det samme og går til 25 kg de og[:)]