Dere som har Multitech setet...

Durken

Forumet er livet
Hva gjør/ har dere gjort når ikke barnet skal sitte bakover lenger?
Jeg føler meg litt lurt, jeg, for trodde setet kunne følge snuppa til hun kunne sitte på pute...

Teoretisk sett skal det følge så lenge man trenger sete, men vi kommer nok til å kjøpe ny beltestol når den tid kommer, slik at en eventuell nestemann kan overta M-T.

enig med deg, men har egentlig ikke tenkt så mye på det...
blir vel så vi kjøper en ny beltestol? [8|]

er vel ikke så mye annet å gjøre enn å snu setet når det er på tide å sitte fremover vendt. Eller?

jeg har tenkt til å kjøpe beltestol når den tid kommer, det hadde jeg gjort med ett rent bakovervendt sete og, at multitec i tilegg kan brukes fremover var ikke med i beregningene når jeg kjøpte setet.
hvorfor føler du deg lurt? hva annet sete hadde du kjøpt ellers?

ORIGINAL: Black Beauty

jeg har tenkt til å kjøpe beltestol når den tid kommer, det hadde jeg gjort med ett rent bakovervendt sete og, at multitec i tilegg kan brukes fremover var ikke med i beregningene når jeg kjøpte setet.

Det var nemlig med i mine beregninger[:)] Trodde hun kunne bruke det helt frem til hun er 25 kg, men etter fremover slakten så tør jeg jo ikke snu henne med det setet når den tid kommer...

ORIGINAL: Durken

Det var nemlig med i mine beregninger[:)] Trodde hun kunne bruke det helt frem til hun er 25 kg, men etter fremover slakten så tør jeg jo ikke snu henne med det setet når den tid kommer...

men alternativet hadde vært å kjøpe ett rent bakovevendt sete, de koster noenlunde det samme og går til 25 kg de og[:)]

Gutten vår på snart 4 år, og 108 cm og 22 kg sitter bakovervendt enda.
Når han vokser ut av Multitechen (ganske snart) skal han over i beltestol.

Vi kjøpte Multitechen for å ha et bra sete til å bruke bakovervendt til 25 kg
Det er jo uansett frarådet å ha barna kun på pute.

ORIGINAL: Oline V2

Gutten vår på snart 4 år, og 108 cm sitter bakovervendt enda.
Når han vokser ut av Multitechen (ganske snart) skal han over i beltestol

Hva veier han da?

men alternativet hadde vært å kjøpe ett rent bakovevendt sete, de koster noenlunde det samme og går til 25 kg de og[:)]

Ja, men vi kjøpe jo et kombi setet, og trodde vi "slapp" et sete, da vet du [;)]

Når kan de sitte i belte stol da? Er det høyden, vekten eller alderen som teller?

ORIGINAL: Oline V2

Gutten vår på snart 4 år, og 108 cm sitter bakovervendt enda.
Når han vokser ut av Multitechen (ganske snart) skal han over i beltestol

Hva veier han da?

Han veier ca 22 kg.

Back
Topp