dere som har mistet..

solstråla

Gift med forumet
bare en liten ting som irriterer meg, så lurer på hvordan dere har løst dette??

på min side her på babyverden, legger vi jo inn barna våre med fødselsdato..
dette gjorde jo jeg, men nå få jeg jo da opp hvor gammel minsta skulle ha vært, hver gang jeg logger meg inn...
har ikke lyst til å slette henne heller, men...
hva har dere andre gjort?

kan dere hjelpe meg å holde denne litt oppe, så de det gjelder får den med seg?
takk...[:)]

Skal hjelpe deg å dytte [:)]

Tror desverre ikke bv har tenkt på denne situasjonen, for jeg har ikke sett noe alternativ på å stoppe tellingen eller sånn...

Kanskje man kan legge inn forslag om det? Et alternativ liksom?[:)]

ja, tankte jeg kanskje skulle høre med "ledelsen", men ville sjekke hva de andre har gjort/mener først...

Dytter for deg.

Jeg vet bare hvor vondt det var for meg å få tilsendt pakke fra Sandvik hvor de gratulerte med å være godt inne i svangerskapet når jeg hadde mistet. Hadde da tatt vekk fra profilen at jeg var gravid, men tror ikke de oppdaterer "listene" sine over sånt.

jeg slettet det jeg.... orket ikke å ha det oppe....[:(]

han ble bare 3 dager gammel da,så jeg fikk aldri satt opp den ordentlige fødselsdagen hans... hadde bare termindagen oppe... etter at han døde så slettet jeg den.

[&o]

ja... spørs om ikke jeg bare sletter, jeg også....
men, vil egentlig ikke det heller, hun ble jo over 3 år...

ORIGINAL: Rebecca85

Skal hjelpe deg å dytte [:)]

Tror desverre ikke bv har tenkt på denne situasjonen, for jeg har ikke sett noe alternativ på å stoppe tellingen eller sånn...

Kanskje man kan legge inn forslag om det? Et alternativ liksom?[:)]

Jeg la generell forumet på favoritter jeg, så jeg slipper å gå via forsiden... slikt løste jeg det, for jeg klarer ikke å slette henne...

ORIGINAL: Becky87

Dytter for deg.

Jeg vet bare hvor vondt det var for meg å få tilsendt pakke fra Sandvik hvor de gratulerte med å være godt inne i svangerskapet når jeg hadde mistet. Hadde da tatt vekk fra profilen at jeg var gravid, men tror ikke de oppdaterer "listene" sine over sånt.

Samme skjedde her..

ORIGINAL: Becky87

Dytter for deg.

akkurat det samme skjedde meg. Fikk "Gratulerer som nybakte foreldre" jeg da... ikke akkurat særlig oppløftende...

Back
Topp