Dere som har mistet..

Førstegangen begynte det med litt spotting i ett par dager for så å blø masse med mye smerter spesielt i korsryggen.

Andre gangen så hadde jeg lysebrun/lyserosa utflod innimellom men ikke hele tiden helt fra positiv test. Når jeg var ca 8 uker fikk jeg en bitteliten blødning, ca 1 spiseskje med friskt blod so så stoppet helt opp. Var på ul dagen etter hvor de trodde jeg bare var 5 uker på vei og ikke 8. Var inne flere ganger, men i uke 11 så var det fremdeles ingen forandring og legen konkluderte med at det var blighted ovum. Hcg nivået mitt steg hele perioden og var faktisk litt høyere enn normalt, så følte meg supergravid

Hadde litt vondt, men ikke mye. Er vant til å ha vondt, siden jeg sliter med cyster på eggstokkene.. men mista vondtene i brystene, kvalmen forsvant, og magen ble mindre over natta og da fikk jeg en følelse av at noe ikke stemte. Jeg grein meg til tidlig UL. Og da fikk jeg bekrefta den vonde følelsen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bankende hjerte på ul idag :)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

De to gangene jeg vet jeg har vært gravid og mistet har begge startet med akutte magesmerter og friskt blod i masser, men mye levret og klumpete.
Første gangen blødde jeg i over en uke mens sist blødde jeg bare 4 dager.
Utregnet var jeg over 7, men ikke fullt 8 uker på vei og sist var jeg nok ikke mer enn 4-5 uker.
Kroppen ordnet opp selv ved begge tilfeller heldigvis.

En SA er ikke noe jeg unner noen så jeg håper ferrest mulig trenger å oppleve det :(

Det er ulikt hvordan det arter seg....
Jeg fikk stikkende smerter når jeg var 11+5. Dagen etter blødde jeg ganske mye og smertene økte. På ul dagen etter det igjen fant de ut at det hadde stoppet i uke 6, altså nesten 6 uker uten å merke noe..... Måtte ta disse pillene for å få prosessen helt i gang. Helt jævlig spør du meg, men går jo fort over det fysiske da :rolleyes:
I etterkant og sammenlignet med symptomer denne gangen hadde jeg nok lite symptomer...

Er nok både litt mer nervøs og litt med avventende denne gangen. Det som skjer det skjer. Håper på det beste :)

Når jeg hadde SA i januar begynte det med ekstreme magesmerter. Nesten krampeaktige sammentrekninger i magen. Senere på kvelden var det blod i papiret og jeg tok på meg et bind men tenkte ikke mer over det. Jeg la meg til å sove uten å tenke over dét.men midt på natten våknet jeg av de samme smertene og det var klumpete, slimete blod i trusa.
Da var jeg ikke i tvil. Jeg blødde kraftig i 4 dager, og fikk SA bekreftet etter blodprøver.

Eneste tegnet jeg hadde på at jeg var gravid var ømme pupper. Som gav seg bare noen dager etter SA..

Unner ingen å oppleve SA. <3

Når jeg hadde SA i januar begynte det med ekstreme magesmerter. Nesten krampeaktige sammentrekninger i magen. Senere på kvelden var det blod i papiret og jeg tok på meg et bind men tenkte ikke mer over det. Jeg la meg til å sove uten å tenke over dét.men midt på natten våknet jeg av de samme smertene og det var klumpete, slimete blod i trusa.
Da var jeg ikke i tvil. Jeg blødde kraftig i 4 dager, og fikk SA bekreftet etter blodprøver.

Eneste tegnet jeg hadde på at jeg var gravid var ømme pupper. Som gav seg bare noen dager etter SA..

Unner ingen å oppleve SA. <3
<3

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp