Dere som har mistet?

*supermor**

Forelsket i forumet
Jeg er bare nødt til å spørre...Jeg er gravid 4+6 , og har hatt allerede mye symptomer, mensmurring og kvalme, osv...men plutselig forsvant alle symptomer...Og jeg sitter her og uroer meg...så jeg må bare spørre, hva skjedde før SA, trenger jeg å uroe meg?
Takk for svar!

det er helt normalt å ikke ha symptomene hele tiden! Så tror ikke du trenger å uroe deg.

Jeg begynte bare å blø, uten noe "varsel"...

ORIGINAL: *LillMi*

det er helt normalt å ikke ha symptomene hele tiden! Så tror ikke du trenger å uroe deg.

Jeg begynte bare å blø, uten noe "varsel"...

Ja, man merker om det er en SA.. Da bløøøøøøør man..

Du har ikke blødd noe, har du? Jeg har hatt en MA og en SA. Jeg kan i etterkant se at noen av symptomene forsvant gradvidis (men hverken mistet dem helt, eller var noe jeg la så veldig godt merke til), når jeg hadde en MA. Men, mistet du symptomene sånn på dagen? Det synes jeg høres veldig raskt ut.... Så, det kan godt hende at du bare er en som ikke har så veldig mange symptomer!! [:)]

jeg mistet i uke 13...

det begynte med kynnere...kom hjem en dag og da hadde jeg kun en dråpe blod på papiret når jeg tørket meg etter do...så lite som et knappenålshode...utrolig at jeg la merke til det da...var på legevakten og henvist til sykehuset dagen etter...mens jeg ventet der på ul kom blødningen...
egentlig mistet jeg fosteret i rundt uke 6, men kroppen "registrerte" det ikke før i uke 13...dette var vist vanlig for enkelte...

nei, jeg har ikke blødd noe...og håper for all del ikke jeg kommer til å gjøre det heller!
Men har hatt kvalme siden uke 2! og mensmurringer daglig..i dag var det barre når jeg våknet at jeg hadde desse murringene , og har ikke vært kvalm mer[&:] mulig jeg uroer meg for fort?[8|]

Fint tegn at du ikke har blødd i allefall!! [:)] Det er vanlige at symptomer kommer og går, så prøv å ta det litt med ro og se det an...!! Tror det går bra jeg!! [:)]

(må stikke nå, men om det er noe du lurer på, så bare send meg en pm! [:)])

Jeg og mistet plutselig symptomene, men løper rundt en kar på snart 4 år her!!![;)]

Back
Topp