Dere som har minipc

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Går det ikke an å bruke bilder som bakgrunn på skrivebordet eller..??
Finner ikke ut hvordan jeg gjør det...

aner ikke, så dytter.. kan bare å bruke internetten jeg[;)][:D]
Men går det an og legge inn bilder?? ser ikke noen plass det går an og sette inn minnebrikke.. går ikke det på minipc? må en ha kabel?

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

Men går det an og legge inn bilder?? ser ikke noen plass det går an og sette inn minnebrikke.. går ikke det på minipc? må en ha kabel?

Tror egentlig alt avhenger av hvilken type og modell du har.. minipc-er er like forskjellige som vanlige laptoper eller stasjonære datamaskiner [:)]

På min har jeg minnekortleser.. og velger "bruk som skrivebordsbakgrunn" for å endre bakgrunnsbilde. Så jeg vet ikke om det dere spør om dessverre [:)]

Jeg har 3usb porter på min og mulighet for 2minnebrikker[:)]

ORIGINAL: gull nr2*2011

På min høyreklikker jeg på bildet og velger "Bruk som skrivebordsbakgrunn"[:)]
Ja det var det jeg trodde jeg kunne også men det kommer ikke opp som noe alternativ...
Det står ikke der..
Må da gå an å få en annen bakgrunn..?[:-]

ORIGINAL: KristineBirgitte

Tror egentlig alt avhenger av hvilken type og modell du har.. minipc-er er like forskjellige som vanlige laptoper eller stasjonære datamaskiner [:)]

På min har jeg minnekortleser.. og velger "bruk som skrivebordsbakgrunn" for å endre bakgrunnsbilde. Så jeg vet ikke om det dere spør om dessverre [:)]

Jeg har Eee pc... hvis det sier deg noe??[8D][:D] nei jeg får spørre min kjære, han som kjøpte dataen til meg[:D]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

ORIGINAL: gull nr2*2011

På min høyreklikker jeg på bildet og velger "Bruk som skrivebordsbakgrunn"[:)]
Ja det var det jeg trodde jeg kunne også men det kommer ikke opp som noe alternativ...
Det står ikke der..
Må da gå an å få en annen bakgrunn..?[:-]

Får skrive hvilket merke du har så kanskje noen kan hjelpe[:)]
Jeg har en Acer aspire one. Den fungerer som en vanlig bærbar pc, bar at den er mindre[:)]

Jeg har ikke peiling hva den heter men det er en HP....Kan se om jeg finner bilde..

http://www.media.allerinternett.no/php/obj.phpi?o=3388964&w=548&frame=0&ee=

På min minipc må jeg høyreklikke på selve bakgrunnen, gå inn på "egenskaper", "skrivebord" og så velge bildet fra mappen det ligger på gjennom "bla gjennom"-knappen[:)] 

ORIGINAL: superlol

På min minipc må jeg høyreklikke på selve bakgrunnen, gå inn på "egenskaper", "skrivebord" og så velge bildet fra mappen det ligger på gjennom "bla gjennom"-knappen[:)] 
Fant ikke noen "skrivebord" knapp inne på egenskaper...[:o]
for en merkelig pc..Går an å gjøre sååå mye men ikke skifte bakgrunn liksom...ARG..[:@]

ORIGINAL: Wondermama

eg har og HP minipc, og har ikkje fått det til. [:-]

har du prøvd å høyreklikke på skrivebords bakkgrunnen og velge egenskaper?? der kan jeg skifte hvertfall

Hvordan du gjør det på din kommer jo ikke ann på pcn men hvilket operativ system du har på den.
Litt forskjellig fra hver, men det skal jo gå ja.

ORIGINAL: TonjeJenta

Hvordan du gjør det på din kommer jo ikke ann på pcn men hvilket operativ system du har på den.
Litt forskjellig fra hver, men det skal jo gå ja.
Heheh sier ikke meg så mye,hva er operativ system..?..grønnere enn gresset på sommern jeg altså..[8D]

Hva har du på pc'en da? Windows? i såfall hvilken? Windows 7, Vista?
[:)]

Back
Topp