Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Prinsessa
for meg hjalp det å slutte å drikke juce og begrense oste inntaket og ellers alt annet veldig søtt som kan få fram migrenen.
bare det hjalp meg betraktelig.
ellers maxalt smelte tabletter funket kjapt.
ORIGINAL: Labambie
Jeg har hatt migrene siden jeg var liten, kan huske anfall fra ca 5 års alder.. Jeg har vært igjennom alt av reseptbelagt medisiner men har ikke funnet noe som funker. Imigran gikk jeg på en stund, men bivirkningene var så grusomme at jeg trodde jeg skulle dø hver gang. Mistet følelsen i armer og bein, kaldsvettet og utrolig hjertebank..
Jeg drar til Sverige og kjøper noe reseptfritt som heter Treo. Dette er brusetabletter og det tar "brodden" av smertene iløpet av 10-15 minutter og nesten all smerte er borte innen 30 minutter. Jeg anbefaler denne til alle jeg møter som har migrene og samtlige er enig med meg! [:)] Er fantastisk å endelig ha funnet noe som funker etter å ha vært igjennom ALT her i landet..
Hormonell prevensjon kan jeg ikke bruke, fordi jeg har "skader" etter fødsel. [:)]
ORIGINAL: BabyMia
har anfall noen ganger i måneden, i perioder noen ganger i uka.... sånne vær-så-snill-å-skyt-meg-NÅ anfall får jeg kansje en gang i kvartalet.
bruker Relpax med alright effekt.