dere som har MAMMUT senga fra IKEA *bilde*

bøllefrøene

Forelsket i forumet
MAMMUT Seng med ribbebunn, rosa Lengde: 170 cm Bredde: 89 cm Høyde fotgavl: 70 cm Høyde hodegavl: 50 cm Fri høyde under møbler: 17 cm Madrasslengde: 160 cm Madrassbredde: 70 cm

er dere fornøgd med den? må man kjøpe madrass på ikea eller får man de samme målene på andre butikker?

Har den ikke, men tviler på at du får madrasser som passer andre steder. Ikea har alltid egne mål på ting og tang

*lykkeligst* skrev:
Har den ikke, men tviler på at du får madrasser som passer andre steder. Ikea har alltid egne mål på ting og tang

ok :)

men er det noen som har gode erfaringer med ikea madrass? er de gode nok for små barn? tenker da på ALT :b

Hadde den, fornøyd med den. De har ulike tykkelser madrasser for denne senga, så du får velge selv. Det finnes også en tynn overmadrass å få kjøpt.

Monsoon skrev:
Hadde den, fornøyd med den. De har ulike tykkelser madrasser for denne senga, så du får velge selv. Det finnes også en tynn overmadrass å få kjøpt.

så bra!
tror du den kan brukes av ei på 2 år?
og hvor lenge kan den brukes ca? :))

Vi har kjøpt seng et annet sted, men madrass til jenta vår på IKEA. Og overmadrass.

Om man bare kjøper riktig mykhet for barnet så blir det jo bra

jentå t ei venninne har den sengå, fikk den når hu va 2-3 år og hu bruke den ennå og nå e hu snart 6 år :) de har vært veldig fornøyd me den :)

Vi kjøpte ei madrass på jysk og skar den til så den passa i senga

Ja, hvorfor skulle ikke madrassene til Ikea være like gode som jysk, skeidar, bohus osv? =) Vi har madrasser fra IKEA, og jeg har aldri opplevd bedre madrasser! Hadde svane kontinental før, og jeg likte IKKE den, så det er jo smak og behag. Må bare prøve forskjellige madrasser, og finne den riktige. På IKEA.no har de "målestokk" i kg på madrassene. Vi skal kjøpe ny madrass til sengen til snuppa, og det blir en ikea madrass!

Ja, hvorfor skulle ikke madrassene til Ikea være like gode som jysk, skeidar, bohus osv? =) Vi har madrasser fra IKEA, og jeg har aldri opplevd bedre madrasser! Hadde svane kontinental før, og jeg likte IKKE den, så det er jo smak og behag. Må bare prøve forskjellige madrasser, og finne den riktige. På IKEA.no har de "målestokk" i kg på madrassene. Vi skal kjøpe ny madrass til sengen til snuppa, og det blir en ikea madrass!

nybolleiovnen skrev:

Monsoon skrev:

så bra!
tror du den kan brukes av ei på 2 år?
og hvor lenge kan den brukes ca? :))

Kan godt brukes av ei på to ja, gutten vår var litt under to da han begynte å ligge i den. Vi har skiftet nå vi da, han er snart fem år, men det handler om at han vil ha "stor" seng. Lillesøster hadde vi ikke juniorseng til, hun fikk stor seng med en gang.

Ikea har svenske mål på madrassen, dyner o.l. ikke egne. Men madrassen på ikea funker like godt på jysk så ser ikke problemet.

Back
Topp