dere som har Macbook

Trine83

Forumet er livet
Dere som har macbook? Har dere problemer når dere skal skrive inn et innlegg, hvis dere f.eks. skal ha store bokstaver, farge på bokstavene osv.??? (ikke så flink å forklare) Kommer bare opp masse bokstaver rundt ordet da[8|] Synes det er skikkelig irriterende jeg.[:'(]
Bare jeg som irriterer seg over dette??

ingen[:)][8|]

Jeg har MacBook.. men jeg skjønner ikke ALT enda..
er ikke så veldig teknisk av meg heller :P

Hehe, nei jeg sjønner ikke så mye av det enda jeg heller[:D] Men det er ingen som vet hvordan jeg kan fikse dette.
Noen mener at babyverden ikke støtter MAC OSX, så derfor er det slik. At jeg kan kjøpe windows til macen, men føler det blir litt feil[&:] Uff nei, har liten peiling på dette[8D]

jaaaaaaaa[:@]
har det akkurat det sammme og når jeg skal quote noe som man skal skrive seg på ei liste så ser jeg deep shit.
masse greier og teksten imellom der.. vet ikke hva det er jeg,kanskje bare programmet eller at vi bruker safari??

i dont know.. [:'(][&:] får høre med sambo, blir sånn at jeg går på den stasjonere av og til.. [:@] den er det windows på..

ORIGINAL: t0mmelise

jaaaaaaaa[:@]
har det akkurat det sammme og når jeg skal quote noe som man skal skrive seg på ei liste så ser jeg deep shit.
masse greier og teksten imellom der.. vet ikke hva det er jeg,kanskje bare programmet eller at vi bruker safari??

i dont know.. [:'(][&:] får høre med sambo, blir sånn at jeg går på den stasjonere av og til.. [:@]

Ja, ikke sant. Irriterer meg grønt.Har gitt opp å quote en lang liste. Får ikke til å legge inn bilder heller lenger. Prøvde å laste ned noe som heter FireFox istede for Safari, men det funka ikke der heller[&o]
Da er det ikke bare meg altså[8D]

Men det er vel ikke noen som har noen gode tips om å få rettet på dette[8|][:)]

tror jeg har samme problem som deg..
ikke rart jeg ikke skjønner no :P

Dytter litt jeg, om noen skulle vite noe[:)]

Sambo har vært på det macforumet, men ikke funnet noe nyttig[&o]

sambo har også lagt inn firefox her men det funka ikke her heller, har satt samo på saken (data geniii ) hehe.. så kommer oppdatering etter han har sett litt på det :) så sooooooon får vi svaret[:)]

hmm.. this is not good.. hehe.. programmet er laget for windows, dette kan installeres men litt streeess.. hehe.

han har det på sin mac men han har alle slags programmer og greier.. installerer internett explore på min mac nå :)

dritt program, de kunne laga det for alle slags internett lesere da, men neida,
har prøvd med safari,firefow og oprah nå men kun internett explore som fungerer..

så da har vi to valg jenter :)

enten å bare la det være sånn vi har det nå ellers så kan dere laste ned internett explore til deres mac og du finner hvordan du gjør dette på denne siden

www.kronenberg.org

håper det var til hjelp :D

ORIGINAL: t0mmelise

sambo har også lagt inn firefox her men det funka ikke her heller, har satt samo på saken (data geniii ) hehe.. så kommer oppdatering etter han har sett litt på det :) så sooooooon får vi svaret[:)]

Yeeeey...[:)] Men må vel vente til sambo kommer hjem for å fixe det for meg igjen da, hvis din sambo finner på noe lurt. hehehe[:D][:D] Kan jo nesten ingenting om data jeg[8D]

er nok ganske blank der jeg også, men det er jo noe av det vi har mannfolka til er det ikke? hehe.. [:D]
altså, jeg kunne nok ha lært meg det hvis jeg hadde måttet men siden han kan så er det enklere

men nå fant vi hvertfall utav det [8D][;)]

Back
Topp