dere som har Macbook Pro

-Nymphadora-

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Hvilken printer bruker dere?  Jeg har nettopp fått en HP Deskjet i gave, men den vil ikke funke. Er det bare min mac som surrer eller går det faktisk ikke ann?

Skal funke det. :)

Hadde også en HP, nå har vi en Canon, har ikke hatt noen problemer.
Kobler til, så fikser det seg selv.

Joa, er lettere sagt enn gjort!
Jeg skulle scannet noen papirer, og helst før imorgen. Nå sitter jeg her, og har VELDIG lyst til å hive den fordømte greia ut vinduet!

~peanut~ skrev:
Joa, er lettere sagt enn gjort!
Jeg skulle scannet noen papirer, og helst før imorgen. Nå sitter jeg her, og har VELDIG lyst til å hive den fordømte greia ut vinduet!

Så hva skjer? macen finner ikke noen printer..?

Hmm... og du har sjekket at du har plugga alt skikkelig :P
Hhhh^^

Prøvd installerings-disc´en? Skal ikke være nødvendig men..

Jeg tror i allefall det. Det fulgte ikke med noen USB-kabler, men en sånn liten USB-minne dings (er den beste forklaringen jeg får til). 

Hmm, nå når jeg ser det svart på hvitt... Kanskje jeg burde ha en USB-kabel likevel selv om det er står at det ikke trengs.

Jaaaa, det bør du ha! :D hehe

Det var ikke med noen i den vi kjøpte sist heller. Og da slet vi like hardt som deg, for det var sent på kveld - og vi hadde noe vi MÅTTE printe.
Meeen vi kom jo på at vi hadde i gamleprinteren (den streika, så mannen stakk ut og kjøpte ny - men tok som en selvfølge at det fulgte med kabler...ikke) så det ordna seg.

Du har ikke en liggende noe sted?

usb-minneting...  Den er ikke trådløs da, så du kan koble til via bluetooth?
At den dingsen er en bluetooth-dings...

Men jeg er HELT sikker på at det fulgte med en bok - les den

Det var det jeg trodde også, at det var en eller annen form for bluetooth dings. Spurte mannen idag morges, og jeg måtte visst ha en USB-kabel likevel. Den superintelligente mannen min hadde lagt bort papirene til printeren. Ikke rart jeg ikke skjønte en promp! Sånn da skal vi straks ut på trilletur og kjøpe en USB-kabel!

~peanut~ skrev:
Det var det jeg trodde også, at det var en eller annen form for bluetooth dings. Spurte mannen idag morges, og jeg måtte visst ha en USB-kabel likevel. Den superintelligente mannen min hadde lagt bort papirene til printeren. Ikke rart jeg ikke skjønte en promp! Sånn da skal vi straks ut på trilletur og kjøpe en USB-kabel!

Så typisk :P

Men du.. om du skulle scanne noe, så kan du vel scanne til minnekort? :)
Hjelper ikke hvis du må ha det printet da - men går hvis du kan sende dokumentene med epost :)

Back
Topp