Dere som har kontorjobb

• Trådstarter Trådstarter Luna30
  • Opprettet Opprettet
L

Luna30

Guest
Kontorjobb/sekretær
Hvilke utdanning har dere? Hvilke oppgaver har dere iløpet av dagen?

Søker kontorjobber.
Har fagbrev i kontor og administrasjon. Snart ferdig med bachelor i økonomi og administrasjon.

Jeg jobber som avdelingsleder, og har strengt tatt kontorjobb, med litt service i tillegg :p jeg har 2,5 år på landbruksskole, ikke relevant for eventer. Jeg har personal og budsjettansvar, og ansvar for at arrangementene blir gjennomført knirkefritt så klart, og kundekontakt. Ansvarlig for alt av teknikk.

Helsesekretær. Jobbe med måling av pasienter, henvisninger, tlf, oppgjør ol. Jobbe på sjukehus.

Har kontorjobb ja. Har bachelorgrad. Skulle helst hatt master. Hadde flaks da jeg fikk jobben. Etter å ha visst hva jeg er god for har jeg blitt forsøkt headhuntet to ganger, så utdanning er ikke alt :-)

Har kontorjobb ja. Har bachelorgrad. Skulle helst hatt master. Hadde flaks da jeg fikk jobben. Etter å ha visst hva jeg er god for har jeg blitt forsøkt headhuntet to ganger, så utdanning er ikke alt :)

utdanning er ikke alt nei, jeg er leder uten at jeg har fullført VGs. Og de to årene jeg gikk er ikke relevant for det jeg driver med :p

Back
Topp