Bruker123kar Forumet er livet 24 Nov 2009 #1 hvor lenge blødde dere etter innsetting? har småblødt siden fredag.. *gå over så eg kan ha sex.. grr[:@][8D]*
hvor lenge blødde dere etter innsetting? har småblødt siden fredag.. *gå over så eg kan ha sex.. grr[:@][8D]*
Bruker123kar Forumet er livet 24 Nov 2009 #2 ORIGINAL: ~Rosa~ ORIGINAL: lykkeligmamman hvor lenge blødde dere etter innsetting? har småblødt siden fredag.. *gå over så eg kan ha sex.. grr[:@][8D]* Ikke så lenge... tror kanskje rundt 10 dager eller noe... som en lang mensen... å da får eg vel bare holde ut.. ikke at det blir nor på meg når eg har ei lita som sutter melk til langt utpå natta..[8D]
ORIGINAL: ~Rosa~ ORIGINAL: lykkeligmamman hvor lenge blødde dere etter innsetting? har småblødt siden fredag.. *gå over så eg kan ha sex.. grr[:@][8D]* Ikke så lenge... tror kanskje rundt 10 dager eller noe... som en lang mensen... å da får eg vel bare holde ut.. ikke at det blir nor på meg når eg har ei lita som sutter melk til langt utpå natta..[8D]
Bruker123kar Forumet er livet 24 Nov 2009 #3 ORIGINAL: ~Rosa~ ORIGINAL: lykkeligmamman ORIGINAL: ~Rosa~ ORIGINAL: lykkeligmamman hvor lenge blødde dere etter innsetting? har småblødt siden fredag.. *gå over så eg kan ha sex.. grr[:@][8D]* Ikke så lenge... tror kanskje rundt 10 dager eller noe... som en lang mensen... å da får eg vel bare holde ut.. ikke at det blir nor på meg når eg har ei lita som sutter melk til langt utpå natta..[8D] Hehe... du får holde ut litt til ja... tror det er veldig vanlig å blø ca 2 uker etter alt jeg har lest.. oki da vet eg kor lenge eg må holde ut jaffal.. takk for svar råååsa:)
ORIGINAL: ~Rosa~ ORIGINAL: lykkeligmamman ORIGINAL: ~Rosa~ ORIGINAL: lykkeligmamman hvor lenge blødde dere etter innsetting? har småblødt siden fredag.. *gå over så eg kan ha sex.. grr[:@][8D]* Ikke så lenge... tror kanskje rundt 10 dager eller noe... som en lang mensen... å da får eg vel bare holde ut.. ikke at det blir nor på meg når eg har ei lita som sutter melk til langt utpå natta..[8D] Hehe... du får holde ut litt til ja... tror det er veldig vanlig å blø ca 2 uker etter alt jeg har lest.. oki da vet eg kor lenge eg må holde ut jaffal.. takk for svar råååsa:)