dere som har kjøpt denne gå stolen.

ORIGINAL: jentami*

Jeg synes det er flott at hun gir beskjed om dette jeg![:D]

Synes ikke det er spesielt pent gjort å gå til angrep mot henne som flere gjør.
Hun er på et forum som det ofte diskuteres akkurat dette med hoppehusker, gå stoler osv. men det er ikke sikkert hun sitter på generelt bestandig å har fått det med seg?!

Jeg viste faktisk ikke at slikt var skadelig før jeg ble bruker her inne!

Men å legge det frem som at hun er en dårlig mor, den synes jeg er vell drøy..

Det var bare min mening!!

ORIGINAL: Kizzapus

Herregud så mangen latterlige kommentarer.
Jiiiises[:'(][:'(][:'(]
Men det er jo lørdag, så da er det jo godt å ha noen å hakke på.
Hva skulle man gjort på visst ikke....[8|][8|]

Men det er jo godt at det er så utrolig mangen perfekte mødre her, som tydligvis vet ALT mye bedre enn alle andre.

Ser ikke helt den at man er perfekt fordi man sier at det er frarådet å bruke dette... [8|][8|][8|] Nei altså, enhver får ta de risikoene de selv ønsker på vegne av sine barn...

STOOOOPP!!!!

Jeg må lage mer oboy....

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: Kizzapus

Herregud så mangen latterlige kommentarer.
Jiiiises[:'(][:'(][:'(]
Men det er jo lørdag, så da er det jo godt å ha noen å hakke på.
Hva skulle man gjort på visst ikke....[8|][8|]

Men det er jo godt at det er så utrolig mangen perfekte mødre her, som tydligvis vet ALT mye bedre enn alle andre.

Ser ikke helt den at man er perfekt fordi man sier at det er frarådet å bruke dette... [8|][8|][8|] Nei altså, enhver får ta de risikoene de selv ønsker på vegne av sine barn...

Men nå var det kanskje ikke det ts spurte om i denne tråden???

Hahaha, herreguuuud!!![:-] skulle lese en uskyldig tråd om hvorfor disse gåstolene skal leveres tilbake, og etter å ha skummet igjennom et par sider så er jeg faktisk helt svett[&:] og flau på andre sine vegne... Utrolig hva folk klarer å lure ut av seg når de er i skjul av et nick og sitter bak en dataskjerm og hyser... Ikke rart det er mye nettmobbing blandt barn og unge når de ser hva voksne folk skriver inne på et slikt forum! Sykt...

Back
Topp