dere som har kjøpt babynest

Ca pris? Jeg tenker å bestille stoff på stoff og stil og sy...


Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Vi betalte i overkant av 200kr på stoff og stil.... Kommer kanskje an på hvilket stoff man velger... Vi valgte vanlig bomull barnestoff.
 
Vi betalte i overkant av 200kr på stoff og stil.... Kommer kanskje an på hvilket stoff man velger... Vi valgte vanlig bomull barnestoff.
:)
Er ikke kommet så langt at jeg har sett på type stoff.. Er det vanlig bomull som er vanlig å bruke? Har sett på bilder av ferdigsydde, og så langt syntes jeg med stjerner er så fine :)


Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
 
Har kjøpt sleepyhead og kommer til å bruke den overalt regner jeg med.. I sengen mellom oss, stua, ta den med om vi skal bort osv. Flyttbar og derfor valgte vi sånn :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
:)
Er ikke kommet så langt at jeg har sett på type stoff.. Er det vanlig bomull som er vanlig å bruke? Har sett på bilder av ferdigsydde, og så langt syntes jeg med stjerner er så fine :)


Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Vet ikke hva som er normalt ;) Men den ser veldig fin ut nå når den er ferdig sydd. :) Jeg valgte et stoff med diverse dyremotiv uten at det ble voldsomt. :)
 
Ca pris? Jeg tenker å bestille stoff på stoff og stil og sy...


Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
Jeg bestilte alt fra stoff og stil og da bestilte jeg mye mer vatt enn jeg trengte.. Og da kom det på ca 400kr tror jeg.. Måtte kjøpe 1 m stoff på Panduro for de var utsolgt for det hvite jeg skulle ha inni.

Jeg vurderer faktisk å lage en til, men tror ikke jeg gidder :p Har igjen så mye vatt...
 
:)
Er ikke kommet så langt at jeg har sett på type stoff.. Er det vanlig bomull som er vanlig å bruke? Har sett på bilder av ferdigsydde, og så langt syntes jeg med stjerner er så fine :)


Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
Bomull er nok fint ja. Det jeg har brukt.
 
Sniker fra september :)

Vi tenkte å bruke den mellom oss i sengen, slik at babyen ligger trygt mellom oss. Også tenkte vi å bruke den i sofaen/lekegrinden på dagtid. Tipper vi også kommer til å bruke den i sprinkelsengen i starten når hun flytter over dit.


Sent from my iPhone using BV Forum

Det samme tenkte vi å gjøre :)
 
Er så heldig å ha to, så det blir en i senga og en som vi bruker litt "overalt" :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp