dere som har kjøpt babynest

Mysecondbaby

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
skal dere bruke den i vogna,senga eller i vugge?
eller skal dere flytte den der barnet skal sove i ?
 
Sniker fra september :)

Vi tenkte å bruke den mellom oss i sengen, slik at babyen ligger trygt mellom oss. Også tenkte vi å bruke den i sofaen/lekegrinden på dagtid. Tipper vi også kommer til å bruke den i sprinkelsengen i starten når hun flytter over dit.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
jeg kjøpte en brukt , vet du om man kan vaske de? og hvor lenge skal programet kjøres?
 
Vi bruker den overalt, har tatt den med på helgebesøk, i senga mellom oss har den vært brukt, hovedsakelig har den blitt brukt i vugga på stuen :) Er vel ikke noen begrensninger på bruken igrunn :)
 
Tenker å bruke den litt overalt hvor babyen skal sove:) den er jo absolutt flyttbar:):)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg får ikke plass til den i vogna dessverre, bruker den overalt ellers.. Seng, vugge, sofaen, vår seng.. :)
 
Flytter nok på den :) Veldig greit å ha en slags seng hun kan bruke overalt. :) Praktisk å ta med på besøk feks.
 
*sniker fra Juli*

Hvor får jeg kjøpt babynest? Jeg pleier å legge henne i senga mi om morgenen når jeg ammer, orker ikke å sitte for jeg er så trøtt.
 
Jeg bruker det overalt. Hadde egentlig tenkt å bare ha det i sofaen, lekegrinda og når hun lå i vår seng, men hun er så liten (født 5 uker før tiden) så jeg bruker det overalt :) Både i seng, vogn, sofa, lekegrind ;) Har henne egentlig ikke i vår seng. Hun ligger bare i egen seng. Klarer dessverre ikke å amme liggende...
 
*sniker fra Juli*

Hvor får jeg kjøpt babynest? Jeg pleier å legge henne i senga mi om morgenen når jeg ammer, orker ikke å sitte for jeg er så trøtt.
Jeg har lagd selv. Men så ellos selger det. Ellers er det nok bare å søke på google, så finner du flere plasser som selger tenker jeg. Også er det nok endel privatpersoner som lager og selger. Kan jo søke på det på finn.no f.eks.
 
Søk opp på finn. Da kommer det opp flere som lager selv og kan sende i posten..:) vi har vasket vårt nå nettopp på 40 grader i maskin. Det gikk helt fint! PS sniker fra mai!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
*sniker fra Juli*

Hvor får jeg kjøpt babynest? Jeg pleier å legge henne i senga mi om morgenen når jeg ammer, orker ikke å sitte for jeg er så trøtt.

Jeg har kjøpt av hjertenest på instagram, bare søk opp hjertenest så finner du ho.. :)
 
Jeg har kjøpt to stk.
Et jeg skal ha i senga hennes/vår seng, og et jeg tenker å ha i vogna/sofaen. Når den er i vogna så har jeg jo den med meg overalt også, inkl hytta :)
 
Det er jo flyttbart, så kan brukes overalt:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg skal sy selv, men ble jo dyrere enn å kjøpe en ferdig :p tenkte å ha den i senga til babyen. Syns mini hadde så stor plass i senga når han var liten. Men flytter sikkert litt rundt på den.
 
Jeg skal sy selv, men ble jo dyrere enn å kjøpe en ferdig :p tenkte å ha den i senga til babyen. Syns mini hadde så stor plass i senga når han var liten. Men flytter sikkert litt rundt på den.
Ca pris? Jeg tenker å bestille stoff på stoff og stil og sy...


Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
 
Ca pris? Jeg tenker å bestille stoff på stoff og stil og sy...


Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Ble litt over 400, og da mangler jeg innholdet :( koster de ikke mellom 400 - 600,- å kjøpe de ferdigsydde? Stoff og stil, der har jeg ikke sjekket. kanskje billigere der.
 
Ca pris? Jeg tenker å bestille stoff på stoff og stil og sy...


Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Jeg har også laget selv, det ble ca 400 for alt utstyret. Den jeg har sett på ferdig koster 12-1400...så sparte nå veldig mye i forhold til den prisen... Også får man velge akkurat det mønsteret man vil :) brukte 6 timer tror jeg, og jeg har ikke brukt symaskin siden barneskolen :p
 
Har sett babynest til 4-600,- jeg kjøpte utstyr og sydde selv da betalte jeg ca 8-900,- var mest fordi jeg hadde lyst å prøve å lage selv:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp