Dere som har katter

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Hvordan oppfører de seg nå? Min lille raring vil nesten ikke ligge på fanget mitt. Han kan men da bare bittelitt før han hopper videre.
Men ellers er han veldig snill med meg ( lar meg gjøre akkurat som jeg vill med han uten at han klorer, som feks nå når Han skal ha smertestillende)

Mine to har ikke endret atferd enda:) hsn yngste er bare 7 mnd og gamlemor er snart 3;) jeg er jo ikke mer enn 9+4 i morgen, så sikkert litt tidlig for dem å merke noe kanskje:)

Tror ikke det er noen særlig forandring på mine to katter, litt usikker for jeg var visst gravid når jeg anskaffet dem i høst, men hadde jo ma i des. Nå er jeg gravid igjen så vanskelig å vite om de er stort annerledes når jeg ikke er gravid. De er generelt kosete og snille med alle :)

Ingen forandring på våre to pysekatter :) De er mest opptatt av det fine været og er omtrent bare inne for en matbit iblant!

Ingen forandring på våre to pysekatter :) De er mest opptatt av det fine været og er omtrent bare inne for en matbit iblant!
Uff det var min å stakars. Men akkurat da måtte han kastreres så nå må han være inne å det er ikke helt populært nei :/

Våres katt har vi hatt siden eldstemann var 5 mnd. Han ligger bare på siden min I senga, nedi fotenden. Haar nå også plutselig begynt og komme med fugler til meg på trappa. Blæh. Vet ikke om d er en sammenheng men jeg har aldri sett han har tatt fugl på de snart 7 åra han er. :p

Har ikke katt, men de over oss har. Den har alltid latt meg kose den, men nå kommer den løpende og gnir seg på meg før den begynner rulle seg på bakken foran meg. Når jeg går for å gå hjem kommer han løpende etter å skal bare ligge oppå meg å kose i sofaen (:

Det har vært litt opp og ned. I en periode så var de veldig klengete og skulle sitte oppå meg hele tiden (når de egentlig ikke var "fangkatter" ellers) - men nå som det er så fint ute, så har hannkatten nesten flyttet ut i hagen. Han kommer inn for å sjekke matskåla, prate litt og så skal han ut igjen - men inne om natten da :)

Hun på 5 år er fremdeles klengete og usedvanlig kosete - ikke alltid like praktisk når du sitter på do, men koselig siden hun ellers ikke oppsøker kos fra meg.

Har ikke katt, men de over oss har. Den har alltid latt meg kose den, men nå kommer den løpende og gnir seg på meg før den begynner rulle seg på bakken foran meg. Når jeg går for å gå hjem kommer han løpende etter å skal bare ligge oppå meg å kose i sofaen (:

Det høres nesten ut som den kan ha løpetid :-) men hvem vet ;)

Har ikke katt, men hund. Å hun har endret mye oppførsel etter at jeg ble gravid. Veldig klengete, og skal hele tiden ligge på magen min selv om hun ikke har lov til å være i møblene. Og blitt roligere :-) tror nok de merker at vi "ruger" :-)

Våres katt har vi hatt siden eldstemann var 5 mnd. Han ligger bare på siden min I senga, nedi fotenden. Haar nå også plutselig begynt og komme med fugler til meg på trappa. Blæh. Vet ikke om d er en sammenheng men jeg har aldri sett han har tatt fugl på de snart 7 åra han er. :p
Hehehe Nemmen så herlig :p tanken bak er nok fin men er jammen glad for at min ikke gjør det :p

Det har vært litt opp og ned. I en periode så var de veldig klengete og skulle sitte oppå meg hele tiden (når de egentlig ikke var "fangkatter" ellers) - men nå som det er så fint ute, så har hannkatten nesten flyttet ut i hagen. Han kommer inn for å sjekke matskåla, prate litt og så skal han ut igjen - men inne om natten da :)

Hun på 5 år er fremdeles klengete og usedvanlig kosete - ikke alltid like praktisk når du sitter på do, men koselig siden hun ellers ikke oppsøker kos fra meg.
Hehe nei det ser jeg kan bli en utfordring selv om det klart er koselig med kos :)

I dag er jeg visst kattemagnet ^-^ først var det hannkatten - nå er det frøkna :)

Vedlegg

• 1429980428033.jpg
    1429980428033.jpg
    72,3 KB · Visninger: 8
Han (katta) er en like stor f.. som han alltid har vært. Men har jo vært eneste ungen i huset i 8 år så det skal bli spennende å se etterhvert.
Selv om han er en stor f.. så er en jo skrekkelig glad i han :)

Back
Topp