Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er den vi har, veldig fornøyd.Etter mange anbefalinger kjøpte vi sureflap (hos zoopermarked). Har ikke prøvd den selv ennå, men mange skryter av den. Ser absolutt fordelen med at det er kun mine katter som kommer seg inn [emoji4]
Mine er ikke vaksinerte ennå, så blir inne til de har blitt det to ganger.
Dere som har katteluke som åpnes med chip, har dere chippen festet i halsbånd på katten da?
Jeg er litt skeptisk til halsbånd på kattene våre, tenker på at de kan bli hengende fast i et tre osv
Nei, chippen er inni nakken på katten, fikk den da hun var kattunge.Dere som har katteluke som åpnes med chip, har dere chippen festet i halsbånd på katten da?
Jeg er litt skeptisk til halsbånd på kattene våre, tenker på at de kan bli hengende fast i et tre osv
Da forstår jegNå har ikke vi katteluke, men en katteluke som leser av chip, leser da av ID-chippen som man tar på katten hos veterinær. Altså, chippen er inni kroppen på katten et sted om jeg har forstått det rett. Å chippe katten sørger også for at man kan finne eier om noe skulle skje eller at katten roter seg bort (hovedgrunnen til at mange chipper kattene sine).