Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Varierer, noen ganger løper han ut når vi har siste luftetur med hunden og andre ganger kommer han inn når vi går ut litt hipp som happ. Men om det er veldig kaldt må han være inne
Ut og inn som de vil,katteluke i verandadøren,veldig lettvint. De er begge kastrert så de holder seg rundt huset er det greit vær flyr de ute hele natta,på vinteren ligger de inne og koser
Inne foreløpig, men han er bare så vidt 4 mnd så han er inne hele tiden.
Blir kastrert i desember da han er gammel nok, så får han ut på nyåret.
Da tenker vi å installere en kattedør på boden, så kan han gå inn og ut som han vil
Mine katter bestemmer selv om de vil være inne eller ute på natta, en er som regel inne og den andre er ute på natta. Når de er inne på natta, har vi bur på vaskerommet hvor de ligger å sover.
Hun bestemmer selv for vi har katteluke, hun pleier ofte å være ute om sommeren men holder seg gjerne på terrassen, hun liker å være i nærheten av oss. Om vinteren er hun inne døgnet rundt, liker ikke kulde.
Jeg har 2 katter...de er som regel ute på natta. Noen ganger vil de inn når jeg er oppe på do f.eks.....Det får de jo selvfølgelig. Har ikke katteluke og skal aldri ha det...livredd for hva de kan dra inn da. Har ikke våre i bur eller innelåst noen plass, de går fritt i hus. Vi har ikke kattedo inne, så de går alltid ut på do.