Dere som har katt

lillefixen

Gift med forumet
Hvordan er det å ha katt når man har en liten baby i huset?
Jeg har så utrolig lyst til å skaffe meg katt igjen, men lurer på om det kanskje er et veldig dårlig tidspunkt å anskaffe katt rett før vi får barn.. Noen synspunkter?

ORIGINAL: jonesie

Her går det fint. Vi har to katter i hus som har bodd her før baby kom. Det går helt fint!

signerer. de var litt nyskjerrige med det samme. men nå bryr de seg ikke om ungen lenger! Men kommer til meg å klenger hver gang Dina gråter. Virker som de prøver å fortelle at nå må du gå å trøste henne![:D]

Jeg har 5 katter, å det går kjempefint. Er 3 kattunger da, men det har aldri vært noe problem. Heldigvis[:D]

Her går det fint. Vi har to katter i hus som har bodd her før baby kom. Det går helt fint!

Samme her!

har to katter...ikke vært noen problemer her - men passer jo selvfølgelig på at de ikke er på soverommet når hun sover, legger også alltid insektsnett på når hun sover i vogna, så de ikke skal komme seg ned til henne! nå virker de ikke spes interessert i henne da, men best å være på den sikre siden!

kattene her bare går unna, passer på at de ikke er på rommet hans!!

vi har katt å han er så rolig at det har ikke vært noen problem[:)]
men å ha kattunge med baby er jeg litt mer usikker på[8|]

Her har katten utrolig mye tålmodighet til tross for en nå veldig nysgjerrig Gabriel[:D]Det har hele tiden gått veldig bra. Vi hadde([:(][:(]) en kattunge da Gab ble født, han var mye mer nysgjerrig enn den voksne, det gikk bra det også, men mer å passe på.

vi har ikke hatt noen problemer med kattene og sønnen vår. Gått helt smertefritt og de så tålmodige med han. Men kjipt dersom det viser seg at barnet er allergisk da....

Her har det aldri vært noe problem. Har hatt katter begge gangene vi har fått barn, og har fortsatt to katter nå vi venter nr tre.

vi  har to katter. Han ene bryr seg ikke, hun andre er litt redd Emma.[:D] De setter seg ofte ved siden av Emma når hun gråter[:)]

Ikke noe problem!! Passer veldig godt på at de ikke er alene sammen da, eller at katten kan komme inn til Julian.

Katten var faktisk ganske redd Julian helt til nå nylig, sikkert fordi han er litt høylytt![8D] Men nå er de gode venner og katten kommer ofte bort til Julian for å få litt kos!![:)] De er så søte atte!![:D]

Her går det kjempefint, men hun er litt misunnelig pus da, stikker av med babyleker og sånn! [:D]
I går dro hun av gårde med hele babygymen inn i spisestua! hehe!

Men hvis vi ikke hadde hatt pus, ville jeg ha ventet til babyen var født med å få katt, for da er babyen der først om du skjønner!

Fikk to kattepuser 1 mnd før minsten ble født!
De gav meg selskap og underholdning de siste fæle
ukene av svangerskapet!!![:D][:D][:D]
Når minsten ble født, følte jeg keg hadde trillinger!!!!
To nysgjerrige kattunger på stellebordet ved hvert bleieskift,
og ved amming, "deltok" de leeeeeeenge!!!!!
(Kattungene sugde på hverandre på fanget mitt, mens jeg amma!!!!!!)
[:D][:D][:D][:D]

Litt trøblete at jeg aldri turde la minsten være alene,
enten måtte han sove på soverommet med lukket dør,
ellers måtte kattene stenges inne på vaskerommet.
(innekatter)
Var redd for at de skulle legge seg over ham/leke med ham....
Noe de gjorde, om de fikk sjansen!

Nå er minsten 3 år, og fryktelig glad i kattene,
men desverre ikke særlig snill!!!!
De godtar det utroligste av ham, og det velger jeg
å tro er fordi de vokste opp sammen![:D][:D][:D]

vi har to katter og det går kjempe greit sammen med barn.vi prøvde bare holde katten litt på avstand den første tiden, slik at prinsen ikke skulle bli utsatt for formye kattehår.[;)]

Går helt fint her,katta e litt redd for ongan men det gjør ingenting,katta har ihvertfall vet te og hold sæ unna onga uansett kem det e

Back
Topp