Dere som har kaffemaskin

Vi har Severin Cafissimo, selges på Binders og Jernia bl.a.
Gubben, som bruker den mest er veldig fornøyd. Får kjøpt kapsler til både espresso og vanlig kaffe. Og snart kommer både te og kakao kapsler også. Det er også melkesteamer på den som har fungert ok[:)]

har coffee center. den er helt grei. fornøyd så lenge jeg får kaffe ved å bare trykke på 1 knapp[:)]

NESPRESSO er et kjempegodt merke med 5års garanti (tror jeg det var) har jobbet i butikk der vi solgte disse, og masse fornøde kunder. Har også vært på kurs, men det er et år siden og jeg glemmer så fort[8|]

ORIGINAL: Ana82

ORIGINAL: Helene22

Vi har en Nespresso.. Litt usikker på hva modellen heter[;)]

kjempe fornøyd[:)]

har nespresso c100 piano black, RÅFORNØYD!!
helt enkel å grei maskin med kapsler, kjempegod kundeservice, rask bestillingstid å ikke minst knallgo kaffe da=) vi har melskesteameren til nespresso i tilegg, ser ut som en minivannkoker der du med eller uten en fjær i bunnen kan velge mellom cappuchino eller kaffe latte-melk=)

Vi har en Krupps som vi er UTROLIG fornøyd med.
Kjøper ferske kaffebønner i løs vekt og maskinen kverner bønnene den trenger til hver enkelt kopp.
Man kan bruke alle typer kaffebønner, og kjøpe fra hvilken butikk man vil.
Lager helt utrolig god kaffe - mmmm

Link til Krupps-maskinen vår
http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/kaffe-espresso/EA8005PN/krups-espressomaskin

I tillegg har vi en Nespresso-maskin.
Den er grei nok som reservemaskin, og til å ha i kjellerstua.
Men her må vi bruke kapsler med ferdigkverna kaffe, og det smaker ikke like ferskt.
I tillegg så er det jo en ulempe at vi KUN kan bruke disse kapslene, så vi kan bare velge mellom 10-12(?) ulike kaffetyper, og bare 3 av dem (+ 1 koffeinfri) er til "vanlig" kaffe, resten til espresso.
Fordelen med systemet er jo at det er lett å bytte fra en type kaffe til en annen, siden man må ta ny kapsel til hver kopp.

Men jeg synes ikke at Nespresso-kaffeen er god nok til at jeg ville hatt kun en Nespresso-maskin.

Back
Topp