dere som har jenter...

Lillegumman

Elsker forumet
synes det lukter så tiss av Mie nedentil, enda jeg vasker henne jo godt. bruker jo ikke såpe da.... men likevel lukter det tiss. flere som har det problemet?

en sjelden gang kan det bli slik her og, da vasker jeg bare med litt babyolje på kluten. Bruker aldri såpe på henne, bare olje.

Ja, ganske ofte.
Da vasker jeg henne med babyolje, eller tar et bad med mild babyvask.
Har fått gipsom å skifte bleietype, at det kan hjelpe. Må bare bruke opp den kjempe pakken med bleier jeg nettopp har kjøpt først :-/

Kjenner det fra Carmen noen ganger og... Vasker kun med vann og litt olje eventulet...
Er jo egentlig ikke så rart når de går med bleie hele tida, kan hjelpe å lufte ligtt innimellom!
Jeg ville ikke brukt såpe ihvertfall, da fjerner du det naturlige fettlaget, og de kan få svie å klø... Da er det bedre at det lukter litt urin innimellom[:)]

Lukter det når hun ikke har bleie på og??
Her lukter det veldig tiss av noen bleier.. selv om hun ikke har tissa noe særlig..

ORIGINAL: golfersken

ORIGINAL: MissMari

Kjenner det fra Carmen noen ganger og... Vasker kun med vann og litt olje eventulet...
Er jo egentlig ikke så rart når de går med bleie hele tida, kan hjelpe å lufte ligtt innimellom!
Jeg ville ikke brukt såpe ihvertfall, da fjerner du det naturlige fettlaget, og de kan få svie å klø... Da er det bedre at det lukter litt urin innimellom[:)]

skjønn snuppa di er [;)]

Tusen takk[:)] Veldig fornøyd med egen innsats[8D]

mmm..ikke akkurat tisselukt...mer som "klam-svette" lukt på en måte når jeg akkurat har tatt av en våt bleie...
Men jeg kjenner av og til litt sånn "tåfis" lukt av henne når det er veldig varmt...for hun er så tjukk og god at hun blir svett i rynkene på halsen og under armene...hohoho

prøvde litt olje på kluten igår, og det gjorde susen gitt!!

Bare en liten obs-obs! [;)]
Dersom det lukter sterkt urin, eller en annen lukt enn det vanligvis er,
kan det også dreie seg om urinveisinfeksjon. En venn av meg fikk
dette på datteren da hun var 4 mnd, og det oppdaget hun ved at det
luktet sterkt urin....

Ja, lukter litt tiss. Men ikke sånn stygg lukt, mer sånn kjønnslukt liksom. 

Back
Topp