Dere som har jenter..

Mannen min klipper ungene da, så å gre og styre med hår kan han, men han fletter dem vanligvis ikke. Men det gjør altså ikke jeg heller til vanlig. Fireåringen som nektet å gre håret fikk skikkelig floke. Hun ble rett og slett klippet og kledelig er det men nå er ikke strikk en mulighet.

Han kan hestehale og musefletter. Vanlige fletter kan han ikke ennå, men det er neste utfordring. Heldigvis sitter 3 åringen rolig lenge når vi holder på med håret :p

Se på YouTube: lillith moon. Hun er megaflink og videoene er lette å følge (uten all den evinnelige bablingen som veldig mange andre videoer har). Har lært meg alt jeg kan fra henne.

Nei det tror jeg ikke han kan.

Nå er ikke frøkna på 8 noe glad i å ha noe i håret, så det har ikke vært så mye behov her.
Innimellom har hun hatt lyst, da har jeg flettet. Mest vanlig, det er det jeg kan.

Prøvd meg på sånne franske fletter eller hva det heter, men det tok laaaaang tid og ble ikke superbra.

Vanlig hestehale lager hun selv om hun vil.

Mannen har lært seg det ja! Men det er enkle fletter. Oftest blir det hestehale eller musefletter når han ordner hår, og man ser ofte at det er hans verk og ikke mitt :p Men nå er jeg ganske opptatt av slikt da, og lager mye forskjellig kult.

Jenta må først få litt lengde på håret er ikke mulig å flette henne enda på en lang lang stund

Kan ikke skryte på oss noen ferdigheter noen av oss :p er en i barnehagen som er utrolig dyktig så hun kommer hjem med nydelige fletter ofte :p:D

Har 2 jenter. Jeg kan ikke en gang flette pariserflette. Mannen min klarer så vidt å lage vanlig hestehale, men han har finmotorikk til en 8åring, så ingen overraskelse der :dead::hilarious:

Jeg lærte meg selv å flette fancy fletter når jentungen fikk langt nok hår. Har til gode å få det til på meg selv...
Men mannen er ikke interessert, og det er helt greit for meg egentlig. Forstår han :)

Han fletter ikke, men er flink til å style håret ellers. Får til finere musehaler enn meg :joyful:

Jeg forventer ikke fletter, det klarte ikke min pappa heller. Og jeg er heller ikke så god på hennes hår, det er så glatt. Men det blir kinafletter, elsafletter osv :)

Mannen min fletter mitt hår, men så er han jo sjømann så de har et naturtalent for å «knyte» ting :p
Tipper han kommer til å hjelpe lillemor en god del med flette og hårstyling!

Her i huset er det mannen som kan flette. Jeg klarer ikke! Så dukker det opp ei lita tuppe her, så får hårpynting bli mannens oppgave :hilarious:

Nei, han fletter ikke, de fletter seg selv\hverandre om de vil, men oftest vil de ikke ha noe i håret.

Samboer kan flette og stelle hår. Han har vært nødt til det, da jeg jobber turnus.

Nei. Men han kan lage en enkelt flette og ikke noe avansert, det står jeg for. Har en gutt med langt hår på toppen som også flettes til selskaper. Men ene frisør salongen her har far og datter kvelder for at fedrene skal lære å fikse håret til sine døtre. Vurderer å melde mannen og svogeren min på det når det åpnes for sånt igjen. Svogeren min har tvilling jenter så han burde jo lære det også.

En skakk hestehale ble det ofte haha... så håret ble min greie . Han kunde sende i bhg med stålull sveis :) haha

Han kunne såvidt en hestehale en gang :p Han ordner ikke hår. Tviler på han gjør det nå heller som han er alene med de annenhver uke :p Nå er ene kortklipt og andre har til skuldre. Så ikke så langt hu heller akkurat.

Back
Topp