Dere som har jenter...

Helene...

Forumet er livet
Har et noe dumt spørsmål her... [;)] Driver og vasker små søøøte rosa og røde klær her... [:D] Men litt uerfaren på området, så lurer på hva dere gjør når det er en del hvitt på klærne..? Er så redd det skal farge...

Hva kan jeg vaske sammen? Går rosa/rødt og rosa/rødt med hvitt på stort sett greit sammen..? [8|]

Har du vaska alle plaggan før? Eller e det første gang du vaske 1 eller flere av plaggan?

ORIGINAL: mel84

Har du vaska alle plaggan før? Eller e det første gang du vaske 1 eller flere av plaggan?

Ikke dem rosa og rosa med hvitt... [;)]

Helt røde plagg vasker jeg for seg selv. De med hvitt på vasker jeg stort sett sammen med de vanlige klærne, litt avhengig av om det er mye rødt på eller ikke.

Denna f.eks:    

De bør jo ikke farge av. For da ville jo det hvite blitt rosa selv om du vasket den for seg selv....[&:] Selv vasker jeg rosa og hvitt sammen for det meste, men som regel det røde for seg selv.

ORIGINAL: Nøste77

De bør jo ikke farge av. For da ville jo det hvite blitt rosa selv om du vasket den for seg selv....[&:] Selv vasker jeg rosa og hvitt sammen for det meste, men som regel det røde for seg selv.

Okej, da får vi ta det røde for seg. Men det settet over f.eks. hva med det..? Er jo så mye rosa... [8|] (til å ta sammen med hvitt mener jeg...)

Jeg vasker alltid lyse rosa og hvitt sammen på 60 grader, og rødt og mørke rosa på 40 grader!!

Okej, takk for svar jenter! [:)]

Eneste jeg fortsatt lurer på da, er hva dere ville gjort med det settet jeg la inn over her... [;)]

Jeg hadde tatt overdelen sammen med hvitt, og underdelen sammen med rødt[:)]

Takk igjen! Da prøver jeg det! Men nå blir det nok ikke no før i morra... [;)]

ORIGINAL: dite

Jeg vasker alltid lyse rosa og hvitt sammen på 60 grader, og rødt og mørke rosa på 40 grader!!

Signerer denne jeg!

Back
Topp