Dere som har jenter..

barnepleieren gjorde det på sykehuset når hun viste oss hvordan vi skulle bade henne. hvis det er mye fett igjen som ligger, hell litt olje på før du vasker over. det sitter som pokker..

ORIGINAL: Meya87

barnepleieren gjorde det på sykehuset når hun viste oss hvordan vi skulle bade henne. hvis det er mye fett igjen som ligger, hell litt olje på før du vasker over. det sitter som pokker..

Allerede da ja[8|] Barnepleieren sa til meg at jeg kunne vente lengst mulig med å vaske bort fettet der, for det gjor bare godt... men altså, hvor lenge er lengst mulig.. jeg vil at hun skal bli ren og pen nå jeg... [:D]

De sa det samme til meg også; la det bare være, ikke vask det bort. Har bare brukt vaskeservietten og dratt fingeren gjennom sprekken en gang hver gang jeg skifter bleie for å tørke bort urin som ligger mellom leppene. Men de siste dagene nå har det som ligger inni liksom løsna litt og litt og fulgt med på papirservietten når jeg vasker. Så idag tok jeg en "storreingjøring" inni der og fikk bort alt. Det var ikke nødvendig å gni i det hele tatt, det løsnet lett som bare det nå, i motsetning til før som det omtrent har vært som limt fast. Ser skikkelig hæslig ut!! [&:]

har latt mest mulig av fettet være men har tørket med våt serviett for å få vekk avføring og urin. å har det vært vanskelig å fått vekk avføringen med en klut har jeg brukt q-tips. 

Godt å høre at jeg ikke har gjort "feil" ved å ikke vaske det bort [:)] tok en liten vask på det som var lett å vaske bort i dag, resten fikk være [:)]

MÅ jo vaske når det er bæsj der da, og da følger jo alt med. :)

Back
Topp