Dere som har jente/r

lone2

Elsker forumet
Som hadde fødselsvekt på ca 3400. lengde 50 (lengde er kanskje viktigst)

Når begynte de med str 62 og Hvor lenge brukte de det før de gikk over til 68? (husker dere hvor lenge de brukte 68 så sleng gjerne med det også[;)])

Husker dere det??? modern skal på ulltøy shopping i morgen, og jeg har ikke peil på hvilken str som er lurt å kjøpe. [8D]
Vet att 62 er fra 2 til 4 mnd, men det er jo litt inndividuelt også, så tengte kanskje dere med barn som hadde lik fødselsvekt som min kan hjelpe meg litt[;)]

dytt[;)]

jenta mi var 3430g og bare få klær i 62 som passer nå, ho bruke bare 68 og er nå 7000g og 65 cm =) har vell ei selabokse og ei anna bokse som er i 62..

ORIGINAL: tuppa27

Jenta mi var 3380 når hun ble født, brukt 62 ca en måned nå og så vidt gått over til noe i 68.
men det er jo uansett ikke vekt men lengde det går i... hun er 65 cm nå....

lengde er det seff.. takk[:D]

flere??[8|]

ho her var 47 ved fødsel og 3,5, hun bruker 62 no...er 59 lang no (hun har brukt 44-48-50-56-62 på to mnd, sykt!!!)
førstemann var 50 og 3,3 ved fødsel og begynnte ikke bruke 62 før hun var nesten 4 mnd...

så det er veeeldig individuellt!

Min var 50 cm når hun var født. Husker ikke nøyaktig når vi begynte med 62. Men tror hun var ca åtte uker. Men hun vokste veldig fort den perioden, så måtte opp i str 68 ganske fort. Brukte dette fram til hun var nesten 5 mnd. Er litt lang nå. På 5 mnd kontrollen var hun 68cm, og måtte da gå over til str. 74. (6-9mnd)

Er jo vanskelig å vite hvordan de vokser. Går jo gjerne litt i rykk og napp.
Mye av ulltøyet er jo veldig tøyelig da. Så ullbodyer kan hvertfall brukes ganske mye lengre enn mange andre bodyer.

da blir det nok 68 som blir kjøpt inn[:D] takk for svar

Jenta mi var 50 da hun ble født, og er 61 cm nå. Vi bruker fortsatt 50/56 (hun er 3 måneder). Vekten spiller også mye inn! [:)]

ORIGINAL: lone2

Som hadde fødselsvekt på ca 3400. lengde 50 (lengde er kanskje viktigst)

Når begynte de med str 62 og Hvor lenge brukte de det før de gikk over til 68? (husker dere hvor lenge de brukte 68 så sleng gjerne med det også[;)])

Husker dere det??? modern skal på ulltøy shopping i morgen, og jeg har ikke peil på hvilken str som er lurt å kjøpe. [8D]
Vet att 62 er fra 2 til 4 mnd, men det er jo litt inndividuelt også, så tengte kanskje dere med barn som hadde lik fødselsvekt som min kan hjelpe meg litt[;)]

Hjelper jo ikke om fødselsvekta er lik. De vokser jo helt forskjellig og har helt ulik kroppsfasing. Snuppa mi er 15 mnd og har nettopp begynt med 80, mens en venninne av meg der jenta veide omtrent det samme ved fødselen bruker 92 nå.. [8|]

Back
Topp