Dere som har iphone

Jøsses...

Forelsket i forumet
... Hvilke graviditetsprogrammer har dere lastet ned og hva mener dere om de? Kanskje vi kan få en grei oversikt her? [:D]

jeg har:
iPregnancy: denne er min favoritt [:)]
Den har flotte 3D bilder uke for uke
Den har informasjon uke for uke (type den som er her på BV)
Man kan legge inn dine legetimer, og de popper opp når du går inn på programmet.
Navnevelger (N.b kun engelske navn)
Man ligger inn viktige numre så har man dem lagret.
Den teller ned i uker, dager og prosent.

Babybump:
Informasjon uke for uke
Man kan legge inn egne bilder av sin egen mage uke for uke
Animasjonsfilm av fødsel
Tegnete bilder hver 3 uke
Program for å telle spark
Program for å telle rier
Dagbok
Legetimer dukker opp når man går inn på programmet

iBaby:
dette er i bunn og grunn bare nedtelling
info uke for uke

Noen som har noen andre kjekke programmer? [:)]

Jeg har akkurat de samme som deg. Liker Babybump best. Ipregnancy er så ulekker og synes ikke den er så funksjonell som Babybump. Synes dog ingen av app'ene dekker alle behovene mine, så jeg er også på leting etter andre. For øvrig, hvis du liker sko, så må jeg anbefale app'en MyShoebox.

Her kan du ta bilder av alle skoene dine, sånn at du har oversikten over alle du har (og hvor du har plassert de hvis du har mange). Perfekt for meg som har utrolig mange, og glemmer hva jeg har. Kan også i om de er hjemme, på jobb eller på utlån. Super app, bare litt kjedelig å ta bilder av alle. 

må man bruke nettet for å få de frem etter at de er lastet ned??
har ikke iphone, men har ipod. som er helt lik iphone.

Jeg er også på jakt etter et bedre program :) de kunne godt slått de sammen ++ [;)]

man kan laste ned direkte på iphonen, men jeg tror at om man går inn på iTunes, så vil alt ligge der også [:)]

Ja, men husker ikke akkurat hva... Ligger vel på rundt kr 20 alle sammen :) og noen har gratisutgaver også :)

Forresten: ang sko så har jeg fire par [8|] et par finsko, et par tursko, et par joggesko og et par støvler, så er ike så vanskelig å holde styr på [:D] blir nok forhåpentligvis utenlandsshopping til høsten [:D]

et dumt spørsmål men kan man ha den på ipod?

Neimen,herremin..Vet du ikke det eller [8|]

ANER ikke selv engang,så vil gjerne også ha et svar på det,hehe

Hvor finner dere disse programmene å får de lastet ned?

jeg fant på itunes

ORIGINAL: hero

et dumt spørsmål men kan man ha den på ipod?

ja, det kan du :) har det på min Ipod.. hvis det er en ipod touch..

nei har nok ikke så fancy ipod[&:]

Back
Topp