Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Når dere er alene med barna, hvordan gjør dere da med lufting av hunden når ungene er i seng? Når får hunden siste turen? Hvor langt går dere Evt mens ungene sover? Og hva om barna våkner når du er ute?
Når jeg er alene går jeg en liten tur hunden mens ungene gjør seg klar. Så går vi tur alle 3 med hunden etter middag. Når ungene er i seng får hunden bare ut i hagen. Ene gutten har epilepsi med nattlige anfall så kan ikke gå fra de da.
Da får hunden masse hjernetrim, som pølsesøk i Hagen, eller øve på å hente noe, lukke skuffer og skaper.
Så blir det kun tur til å tisse og bæsje ute på feltet så langt callingen går etter sengetid.
Må hunden ut før sengetid så passer eldste på de minste de fem minuttene vi er ute
Synes det fungerer greit, er mye alene, men det er ett ekstra barn siden vi har valp i tillegg
Her vi bor nå slipper jeg dem utenfor i inngjerdet hage.
Da hun var nyfødt bodde vi et annet sted så da gikk jeg ut mens hun sov etter mat, man bare rett utenfor husveggen så de fikk jort det mest nødvendige.
Da hun var 3 uker hadde jeg henne i bæresele med innlegg så da gikk det fint Men jeg hadde ikke kviet meg for å gå rett utenfor mens ungene sov, unntaket er selvsagt ved mdisinske utfordringer. Det er forskjell på å gå en times tur og tisse på husveggen.
Går tur når jeg har levert i barnehagen og en tur før jeg henter igjen. På kvelden er de enten ute i hundegården ellers blir det en liten tur ut i hagen.
Har stor inngjerdet hage som han kan gjøre fra seg i. Kan evt kaste litt ball og la han søke etter godbiter. Ellers får han alltid tur på dagen mens vi er to hjemme.
Når jeg er aleine med vesla om kvelden så pakker jeg henne ned i vogna og tar henne med på tur. Hva vi gjør når hun er eldre veit jeg ikke. Da har vi forhåpentligvis flytta et sted der han kan fly ute alene i et kvarters tid uten å sjenere eller drepe noe/n
Etter at ungene er i seng luftes hun bare i løpestreng i hagen dersom jeg er alene hjemme. Det for hun før vi legger oss uansett, men når mannen er hjemme, det er han jo somregel nå, så går han tur med henne tidligere
har ikke denne problemstillingen helt enda, men snart Tenker at hunden får en lengre tur på ettermiddagen med den lille i vogn. På kvelden vil hun nok bare få komme ut for å gjøre sitt fornødene når den lille har sovnet