dere som har hund

Lischa og Alba, hadde en hannhund som het Pim.

veit ikke om jeg tørr å si det altså... det er en elg hun som heter "busen" ...oldefaren til lillegutt som har bestemt det..[8D]

haha [:)] mamma og de som skal ha seg hund og de trenger navne tips. men kanskje ikke busen
ORIGINAL: lillevennn

veit ikke om jeg tørr å si det altså... det er en elg hun som heter "busen" ...oldefaren til lillegutt som har bestemt det..[8D]

ORIGINAL: KiNiZ

haha [:)] mamma og de som skal ha seg hund og de trenger navne tips. men kanskje ikke busen
ORIGINAL: lillevennn

he he.. nei hadde nok ikke valgt det jeg heller vis det var opp til meg[8D][8D]

Har ju inte hund just før tillfællet [:(] Men har haft många hundar førut, hær ær några exempel på vad dom hette: Alex, Chico, Casper, Tessan, Nova, Ronja, Moa, Dolly...Finns mycke namn på hundar, ær det en hane eller tik?

svigerinna mi hadde en hun som het Theo.

Da jeg var liten hadde vi en samoyed hanne som het for Arkto. Andre hunde navn jeg vet om er: Laika, Fido (ganske vanlig egentlig), Sandy, Shira, Pønki, Mira, Tinka, Zora, Cora...

Kan jo si hva valpene i kullene jeg har heter...

Ally - Wilma
Arja
Ajax /Ajaks- hannene ble kalt Rambo og Amigo
Abby
Ambra/tinka (hos sin eier)

Jeg brukte flere av navnene på det siste kullet som jeg hadde i år på det første "useriøse" kullet jeg hadde for maaange år siden. Tispa mi er snart 14 år og "valpene" hennes er 12,5 år og de lever alle enda!

Nåverende hund heter FAX. Hunden som jeg kommer til å savne til evig tid het GAIA. Har hatt Ask og Embla, Hero, Apollo, Areion, Taran, Max, Buster,og mange flere............

min barndoms hund het tina fodi jeg digget tina turner når jeg var 10 år [8D]
nå har alle dyrene mine navn fra star wars [:-] djengo og chewie heter hundene mine. har hatt en katt som het luke, en leia, har nå sky, obi og wokie
men er vel ikke så mange som har så star wars dilla som nerdete meg

Va, dette visste jeg ikke om deg, nå ble jeg imponert [:D] Jeg er mega starwarsnerd, trodde vi var sjeldne blant jenter... seff. heter hunden min Leia [;)] Og P har urovekkende mye klær med star wars på, og jeg har tom bestillt en halloween kostyme som Yoda hrrm... 

ORIGINAL: dommett

nå har alle dyrene mine navn fra star wars [:-] djengo og chewie heter hundene mine. har hatt en katt som het luke, en leia, har nå sky, obi og wokie

Kira og Raja har hundene "mine" hett [:)]

ORIGINAL: xwp

Va, dette visste jeg ikke om deg, nå ble jeg imponert [:D] Jeg er mega starwarsnerd, trodde vi var sjeldne blant jenter... seff. heter hunden min Leia [;)] Og P har urovekkende mye klær med star wars på, og jeg har tom bestillt en halloween kostyme som Yoda hrrm... 

ORIGINAL: dommett

haha vittig [:D] vi har vel mere til felles en vi trodde

Hunden min het Belle [:)]

Hunden vår heter Janka [:D]
Den forrige het Lejla.. hun var oppkalt etter Eric Claptons "Layla". Men det uttales jo "Lejla".. tok seg finere ut det[:)]

Og apropos Star Wars... jeg er også kjempefan av de!!!![&:][&:][&:]

Hunden vår heter Tjorven !! har hatt ei som het nikita også og en som het ajax... !! foreldra min sin hund heter chanti...

Mine heter Chess og Mamma Mia (hun ble født leeenge før filmen, så her går det i musicals)

det heter hunden vår [:D]
ORIGINAL: 3barnsmor*30

svigerinna mi hadde en hun som het Theo.

Back
Topp