dere som har hatt uttak....

diddle

Betatt av forumet
hvor mange egg fikk dere ut, og hvor mange ble befruktet? Hvor mange overlevde helt til innsett dagen,fikk på frys noen?
Har hatt såååå lyst til å ringe laben for å høre om eggene mine er fine ennå, men er redd for å virke masete......skal jo ha innsett i morgen, men er redd for at det kanskje ikke finnes noen levedyktige egg å sett inn[:(][8|]
Men de ville vel ha ringt fra sykehuset om det ikke var det eller??????
huff,så mage bekymringer man skal ha.......kommer bare nye ettersom hvor man er i prøveprosessen.....

Jeg fikk ut 8 egg, men bare 2 ble befrukta, 2 overlevde og fikk satt inn 1  men det trengtes jo ikke mer enn det. Har et gullegg inni meg(egentlig så er det jo ikke noe egg lengre men...) av veldig god kvalitet og et på frys av veldig god kvalitet. 

Skal bare tilføye at jeg fikk beskjed om å ringe tidlig på morningen dagen jeg skulle sette inn men det var pga at det var bare 2 egg.. 

Fikk ut 21 egg, 8 blei befrukta og 4 overlevde til innsettingsdagen. Satte inn 1 og 3 på frys.

1 uttak: Fikk ut 11 egg, 4 befrukta, to overlevde til neste dag, ett inn og ett på frys. Det på frys overlevde ikke opptining til fryseforsøk.

2. uttak:
Fikk ut 23 egg... 6 befrukta, 3 overlevde til neste dag, ett egg inn og to på frys. Ett av de på frys overlevde til fryseforsøk.

Fikk ut 11 egg, 9 ble befrukta, ett satt inn og resten i søpla.....

Tuuuusen,tuuuusen takk for beroligende svar jenter!!! Ahhh, hva skulle man ha gjort uten dere???!!![8|][:D]
Er så godt å få snarlige svar på de spm man har,og som regel så får jo jeg de etter kontortid for å si det sånn....[:)][:D][;)]
Da skal jeg bare gå inn i min gode positive innstilling, og håpe på det beste!![:D]
Det kribler godt i magen min nå må jeg si,ikke lenge igjen til innsett....skal ha det klokken 10.00 i morgen[:D][:)]

Masse lykke til, er sikker på at det går kjempegreit å det gjør ikke vondt i det hele tatt. Du merker det ikke engang

Lykke til! Går nok så bra skal du sjå!

Eg hadde:
1.forsøk: 7 ut, 2 befrukta og dei overlevde til innsett.
2.forsøk: 6 ut og alle 6 befrukta:) 2 inn og 4 på frys. Av fryseegga overlevde 2 opptining, men utvikla seg ik vidare så vart ik noko innsett:(
3.forsøk: 11 egg ut, 4 befrukta. 2 inn og 2 på frys. Vart kjemisk gravid. Dvs fekk positiv test pga at egget hadde festa seg kun ei lita stund:( Satsar på dei 2 siste fryseegga i mai/juni:) 

14 egg ut
7 befrukta
3 av bra kvalitet
1 inn
2 på frys.

1ivf:positiv

sykehuset ringte dagen etter uttak og fortalte hvor mange egg som var blitt bedfruktet.

Fikk ut 9 egg, 4 ble befruktet og fikk satt inn 2. Ingen på frys, pga de skulle da evnt. fryses en søndag og da var det ingen på jobb[:'(]

1 IVF: 8 egg ut. Dag 1: 4 befruktet. Dag 2: 1 inn og 2 på frys (ingen av eggene overlevde opptining)

2 ICSI: 6 egg ut. Dag 1: 5 befruktet. Dag 2: 1 inn og 3 på frys

Ønsker deg masse lykke til!! [:D]

Ved IVF fekk vi ut 7 egg, ingen ble befruktet..
Ved ICSI fekk vi ut 5 egg, fire var modne. Og av de to befruktet. Satt inn to egg, har en spire i magen [:)]

Tusen takk alle for lykkeønskninger og historiene deres![:D]
De hjelper både meg og andre her inne[;)][:D]

Back
Topp