Dere som har hatt utskrapning

solstråla08

Forelsket i forumet
På ul fikk jeg vite at jeg hadde missed abortion, jeg var i uke 11 og fosteret sluttet og vekse i uke 8. Det var også mye blod i livmora som kunne ligne på blæremola fikk jeg beskjed om. Fikk utskrapning for snart 2 uker siden. Jeg har hele tiden hatt ekstreme magesmerter, men ikke noe særlig med blødning. Ingen feber:).. Ringte sist søndag til poliklinikken og fikk beskjed om hvor mye smertestillende jeg kunne ta, og om det ikke ga seg til onsdag kunne jeg ringe opp igjen. Jeg hater å ringe når det gjelder meg selv!! Så utsette det til torsdag, men da var jeg nesten helt bra i magen:) Så ringte ikke, har no vært ganske frisk fram til i morges. Våknet av kraftige rie-mens smerter, og kastet i meg 2 ibux og 2 paracet. Ble bedre etter 3 kvarter, og somlet meg ut på do. Da bare rant det med blod, mye blod, kom ut en stor grå slimliknende ting (sorry detaljer).. Så gikk jeg og la meg igjen, og stod opp kl 10. Da fortsette det med å renne blod, men nå virker det som om det har sluttet og blø så kraftig. Har ikke vondt heller, så det er vel et godt tegn at smertestillende funker endå:) Men jeg lurer på, burde jeg ringe til poliklinikken igjen? Hater og ringe når det gjelder meg selv. :S
Noen som har hatt noe liknende, uten at det betyr noe.
Blodet er forresten helt nytt.

Back
Topp