Dere som har hatt UL

triinee

Elsker forumet
Jeg ser at det er noen heldige damer her som allerede har hatt eller snart skal ha UL.. Er dere "under oppfølging" på noen måte, pga prøverør eller tidligere erfaringer?

Selv fikk jeg ikke time til lege før jeg er 8+3, og er riiimelig sikker på at det ikke er noen UL inkludert i den timen [:)] 

Har ikke lyst å gå helt til den ordinære UL'en før jeg vet om det er liv eller ikke. Føles så utrolig lenge til..

jeg får ul hver uke jeg pga at jeg har hatt 1ma 2sa og et svangerskap utenfor livmoren+ at jeg har endometriose og har /har endel smerter i maven.... så får ekstra oppfølging....

Jeg blir fulgt opp på sykehuset pga at storebror hadde en uhelbredelig sykdom. Den kan ikke oppdages før fødsel, men vi blir fulgt opp ekstra pga at det gir oss en ekstra trygghet. Jeg har første time på sykehuset i neste uke og da er jeg 7+4 og håper på å få ul da slik at jeg får se om hjertet banker.

Jeg skal til legen og ta UL fordi jeg er såpass "gammel" - og så er det jo kjekt å se om det er liv der...!
Skal til legen og ta innvendig UL i uke 9 (skulle egentlig i uke 7, men han har ferie i to uker)
GLeder meg veldig, og mannen skal være med!

[:)]

Ok. Håper jeg ikke tråkka i noen salater ved å spørre

Håper i allefall at det går bra for oss alle denne gangen [:)]

Jeg går under et spesielt opplegg med mye medisinering og defor ul en gang i uka hos en overlege på sykhuset. Det fordi jeg har opplevd 3 MA siste året og fått diagnosen habituell abort. I tillegg har jeg PCOS som jeg også medisineres for og som kan ha en innvirkning på en graviditet.

Æ får pga at æ hadd MA sist gang, har hatt 4 positive testa før i år som legen ment må ha endt i SA, pluss at æ ikke e helt sikker på kor langt æ e på vei..

Jeg får ekstra ul pga oppfølging for barnløshet. Vi fikk ekstra hormoner (eller jeg fikk), og vi får ekstra oppfølgin pga det. Vi er utreda på privat sykehus og det er sikkert enklere her i Trondheim ihvertfall til å få ekstra ul.
Føler ikke at noen har tråkket i salaten for å spørre om det[:)]

Jeg hadde tidlig UL pga. SA i desember. Tok den på egen regning, hadde ikke det i det første svangerskapet mitt..
Kjenner jeg er litt mer bekymret av meg denne gang enn sist ja! [&:] [;)]

Back
Topp