Dere som har hatt svineinfluensaen

~Maja~

Elsker forumet
Hvor ille var den på en skala fra 1-10 (1 dårlig 10 "bra"),
-sett i forhold til vanlig influensa!

Blir så forvirra... Noen sier den er verre, andre mildere...
Så tenkte jeg skulle se hva dere her inne sier.

Kommenter og/eller fortell gjerne! :)
-det holder tråden oppe, slik at det blir fler stemmer, og bedre resultat på avstemninga

PS: hvis du ikke har hatt den, men vil se svaret (eller lignende), så vær så snill å trykk på den ""vis resultat" -linken, i stedet for å avgi stemme!

dyyyyyt

Altså jeg har ikke blitt så veldig dårlig. Lenge siden jeg har hatt vanlig influensa. Det eneste er at det er lenge i kroppen. Kjenner det godt, slapp og vondt i musklene.. 

ORIGINAL: gledermeg88

Altså jeg har ikke blitt så veldig dårlig. Lenge siden jeg har hatt vanlig influensa. Det eneste er at det er lenge i kroppen. Kjenner det godt, slapp og vondt i musklene.. 

Hva stemte du da?

Var/er veldig dårlig! Ikke spist på en uke nå, måtte inn og få intravanøs veske mandag-tirsdagskveld, hadde ikke under 40 i feber fra fredag-tirsdag, når veska begynte og funke i kroppen, fikk de ned feberen min.
Enda veldig kvalm og sliten/slapp, men i forbedring[:)] Veldig vondt i kroppen, mye hoste, tett i brystet, føler som jeg har røyk i brystet, når jeg trekker pusten og sånn,får jeg ikke "trekt den nok".

dag 1 var jeg på 3 ca. på dag to var jeg på 10 hadde så vondt overalt at jeg visste ikke av meg selv! håpet neste på å dø noen ganger[8|] i dag er jeg på nr 3 og kan sitte oppreist med lav feber og mye hoste.. kan ikke huske å ha hatt influensa før[8|]

stemte ikke for vet ikke hva jeg skal svare, men i går innebar, feber, spying, hodepine verking i hele kroppen SMERTER over alt[:(] ja, jeg vet jeg er flink til å syte..[;)]

Back
Topp