Dere som har hatt spiral

Det kan ha vært mensen du hadde etter at du tok ut spiralen og at den bare varte lenge fordi du fikk en «bortfallsblødning» rett før. Du vil uansett ikke bli gravid den syklusen da fordi eggløsningen skjedde mens spiralen satt inni.

Med hormonspiral så får man jo eggløsning, den gjør bare miljøet det nede for uhyggelig for et egg å feste seg. I teorien så skal du følge samme syklus som du har hatt. Dersom du ikke får noen symptomer på eggløsning og ikke har hatt noen form for blødning med spiralen så er det litt vanskelig å vite hvordan syklusen din har vært da, men den skal ikke forsinke den normale syklusen din. Jeg var også en av dem som fikk vondt av spiral, da jeg fjernet den gikk jeg rett over på p-piller, men da jeg slutta på p-pillene kom eggløsningen etter 17 dager.
Ja blir spennende å se om syklusene er slik de var tidligere . Hadde murringer på høyreside og øm i magen den 17 så kan være at det kan ha vært et symptom på eggløsning startet evt. i såfall hadde det passet med hvordan syklusen var før spiralen .

Tok ut spiralen i begynnelsen av november 2020 og fikk positiv test i slutten av desember 2020!
Tok 49 dager fra jeg tok den ut til jeg fikk positiv test :D

Det gikk veldig fort da. Det er positivt test i løpet av neste syklus uavhengig hvor lang syklus man har da men

Back
Topp