Dere som har hatt sa

mammamilla

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Hvordan merket dere det?
Fikk dere mye vondt på, eller bare blødde dere?
Blødde dere litt eller mye?

Hadde kraftige menssmerter, skikkelige tak. Og jeg blødde som en foss..

hos meg begynte det med brun utflod...hadde det i 3 dager før jeg plutselig begynte å få skikkelig menssmerter (vondt i magen og ryggen). Da jeg gikk på do så jeg at utfloden var begynt å bli mer blodaktig...å etter hvert så blødde jeg som en foss...! Etter et døgn med smerter kom det en klementin-størrelsen klump ut i do[&o]

Jeg merket det da jeg av at enellerannen grunn fikk meg til å se i do da jeg hadde tisset, å jeg så en mørk, blodig klump. Å skjønte det hva det var med en gang. Å jeg pleier ikke å se i do til vanlig.
Hadde sterke menssmerter og ryggsmerter i noen dager. blødde og, men ikke så masse.

Jeg fikk en kraftig blødning og ingen smerter. Var 5+3.

hadde SA i uke 11.. hadde da magesmerter en uke og blødde da litt.. på SA dagen blødde jeg Jævlig mye og hadde skikkelig vondt.. kom mye små klumper og en stor klump. Fikk aldri sjekka blodklumpene for det gikk rett i do sammen avføringen som kom samtidig

Hvordan merket dere det? veldig vondt, x ganger verre mensensmerter
Fikk dere mye vondt på, eller bare blødde dere? masse blod og  klumper,
Blødde dere litt eller mye?masse vondt

2gangen var ikke fult sååå vondt

Begynte med litt brunt.. Dagen etter blòdde det ganske godt,litt menssmerter.. Dagen gikk og pà kvelden hadde jeg ganske kraftige tak i magen som gjorde vondt.. Det kom ut en lang klump som var litt slimete (sorry details).. Blòdningen stoppet litt.. Morgenen dagen etterpà kom det en ny klump pà samme str.. Og blòdde sikkert i en liten ukes tid etterpà,men lite smerter..

Da jeg mista første gang, sto jeg opp om morgenen..i det jeg reiste meg opp av senga, rant det blod nedover lårene mine.. Utover dagen kom det mer(Klumper)..
Var til ul to dager senere for å få bekreftet at det var en SA.. var i uke 7..
Du kan jo ringe legen om du mistenker at du har en SA? Krysser fingrene for at det ikke er det!!

Hadde ikke noe smerter, bare mens murringer, som jeg egentlig aldri pleier å ha ved mensen. Blødde som jeg hadde fått vanlig mensen omtrent..rundt uke 5 ca.

sinnsyke smerter men ikke noe særlig med blod.

hadde skikkelig vondt i magen og blødde som en foss i to uker,så kom det en stor klump[:'(]

sender masse gode tanker og varme klemmer til deg snuppa!!!! [:)][:)][:)]
....håper du bare er overnervøs....

Back
Topp