Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: SkattIMagenMin
Ja, skulle vel egentlig sett hjerteaktivitet da.. men ville uansett bedt om ny UL, for å være på den sikre siden.
For hvis det virkelig ikke er noe liv der, så er det vondt å gå å bære på noe som ikke er..
Kan jo evt være at det er en MA da, at kroppen ikke helt har skjønt det enda.. da kommer det jo etterhvert..
Hva sa de på UL når de ikke så hjerteaktivitet da?
Skulle du bare vente liksom?
Har du tatt flere hcg blodprøver?
Uff, føler så med deg.. det er så fælt.. Og fælt å ikke vite og[&o]
ORIGINAL: SkattIMagenMin
Da syns jeg nesten du må få bli sjekket på nytt - ville hvertfall ringt sykehuset for å høre hva de mener du skal gjøre.

ORIGINAL: bet
Høres mer ut som en MA enn en SA. Da kan det ta tid før kroppen setter i gang blødningsprosessen. Du skulle definitivt fått mer enn en spiseskje. Jeg har vært gjennom det her noen ganger og har en kropp som tviholder på alle rester av graviditet så vet mye om at det tar tid å få i gang skikkelige uttømminger... [&:] Spørs vel om du burde fått Cytotec for å sette i gang prosessen, det er slitsomt å gå og vente slik du gjør nå...
ORIGINAL: Littlå
Høres mer ut som en MA enn en SA. Da kan det ta tid før kroppen setter i gang blødningsprosessen. Du skulle definitivt fått mer enn en spiseskje. Jeg har vært gjennom det her noen ganger og har en kropp som tviholder på alle rester av graviditet så vet mye om at det tar tid å få i gang skikkelige uttømminger... [&:] Spørs vel om du burde fått Cytotec for å sette i gang prosessen, det er slitsomt å gå og vente slik du gjør nå...
Hvordan virker denne ??
Cytotec er stikkpiller som settes i skjeden for å stimulere igang abortprosessen. Brukes ved de fleste tidligaborter (MA) nå istedet for utskrapning da det skal være mer skånsomt for livmoren. Kan gjøre xxx vondt når effekten slår inn, men smertene går relativt fort over (snakk om noen timer kanskje i mitt tilfelle) Om ikke kroppen setter i gang aborten selv så kan det bli infeksjon i livmoren så syntes det var rart at de ikke foreskrev deg Cytotec når du var inne og fikk konstatert at der ikke var liv. Det har syntes å være standard prosedyre når jeg har vært inne og fått samme beskjed [8|]
ORIGINAL: racesnuppsi
så bra at du har ringt og skal undersøkes igjen.
sender deg masse styrkeklemmer og håper du veldig snart haren levende spire i magen din [:D]