Dere som har hatt nøffesyken

OH RLY?

Forumet er livet
Kan du fortelle meg dine symptomer? hvordan syk ble du?


her er symptomer jeg har (ikke testa for svineinfluensa), og ei venninne av meg som har svineinfluensaen har:

slapp, trøtt, vondt i magen, kvalm, hodepine, muskelvondt, feberfølelse men ikke feber, hoste (men ikke spes mye av hostingen da)


lurer på om jeg må teste om jeg har hatt den før jeg kan ta noe evt vaksine....skulle ta den i dag for jeg er i risikogruppen, men så har jeg blitt syk da....
 
snedig at det sies så forskjellig da?[8|] men det er vel gjerne sånn da med forskjellige leger?
 
ORIGINAL: BabyMia

Kan du fortelle meg dine symptomer? hvordan syk ble du?


her er symptomer jeg har (ikke testa for svineinfluensa), og ei venninne av meg som har svineinfluensaen har:

slapp, trøtt, vondt i magen, kvalm, hodepine, muskelvondt, feberfølelse men ikke feber, hoste (men ikke spes mye av hostingen da)


lurer på om jeg må teste om jeg har hatt den før jeg kan ta noe evt vaksine....skulle ta den i dag for jeg er i risikogruppen, men så har jeg blitt syk da....

 
om du går inn på sykdom forumet så finner du sikkert svar der...............
 
Fikk beskjed om i dag at det faktisk er funnet noen tilfeller av su uten feber...
 
ja hu venninna mi har no hvertfall feberfri H1N1 (eller hvordan vi skrev det igjen da, hehe)

visste ikke at hun hadde det før jeg snakka med henne på telefonen i går, å når hu fortalte hvordan hun var så var det som om det var meg hu beskrev[&:] fikk helt frysninger jeg
 
Back
Topp