Dere som har hatt MA

Ugla

Gift med forumet
Har selv hatt to...men..mistet dere symptomer før MA ble oppdaget, eller var symptomene tilstede? Jeg har hatt spottblødning begge gangene jeg mistet, men også med den jeg fikk båret frem. Denne gangen har jeg ikke blødd på denne måten i det hele tatt. Eller....har hatt en blødning, men det tror jeg var ett sprukket blodkar pga medisiner.. Nesten tolv uker og ultralyd i morgen...og tankene spinner......

Ma ble oppdaget i uke 17, fosteret hadde dødd i uke 13 ca.
Merket ingeting før jeg begynte å blø så mye at jeg ble sendt i hui å hast på sykehus.
Men har tenkt i ettertid at jeg kanskje burde skjønt. Jeg sluttet plutselig å være kvalm (men hadde hørt at rundt uke 12 kunne det gjøre det), hadde heller ikke særlig mage, men hadde enda 'babymage' siden jeg fødte noen mnd før.

Men det går nok bra, skal du se. Krysser fingrene for deg og håper på det beste! :)
Klem

Takk! Timene går bare så usigelig sakte nå... Både jeg og legen tror vi har funnet svaret på mine aborter, og derfor går jeg på medisiner (blodfortynnende), men vi bare tror dette kan ha vært årsaken..så er enda mye tvil..

Jeg hadde også spottblødninger ved ma, men det hadde jeg da jeg var gravid med datteren min og! Denne gangen ingen blødninger! Alt er sikkert fint med deg men skjønner godt at tankene kommer! :) Har du vært på ul? Det kan jo betrygge litt mens man venter!

Har vært på en ul ca 6,5, og da var alt fint...men de var det de gangene vi mistet og..ny ul i morgen.....

Masse lykke til i morgen, krysser fingrene for at alt er bra! :)

Jeg mistet i uke 13 men fosteret døde nok i uke 8. Kjente ingenting før blødning. Hadde gravidsymptomer, men så kanskje at magen ble flatere rett før jeg begynte å blø... Dette var i fjor sommer.

Masse lykke til i dag Ugla.! Du fortjener virkelig at dette skal gå bra, og det har jeg stoor tro på at det gjør også:)
Du trenger ikke mere motgang nå, på tide at livet baare skinner for dere <3 Klem

Masse lykke til!!!

Takk for alle lykkeønsker!! Ul idag viste en perfekt liten skapning! Hjertet slo som det skulle og vi er nå tolv uker på vei!!! Tårene trillet. Da blir vi en familie på fire i februar da!!!

Ugla skrev:
Takk for alle lykkeønsker!! Ul idag viste en perfekt liten skapning! Hjertet slo som det skulle og vi er nå tolv uker på vei!!! Tårene trillet. Da blir vi en familie på fire i februar da!!!

Fantastisk!!!! Bra å høre :)

Back
Topp