Dere som har hatt Lapraskopi...

Honning

Glad i forumet
Jeg har fått time til lapraskopi med elektrokaterisering (?) og lurer på hvordan det er...
Hvor går de inn? Altså hvor stikker de inn insrumentene?
(Har hatt kikkhullsoperasjon før da jeg fjernet gallebæren. Etter det har jeg 3 små arr på magen pluss et litt større. Det blir vel flere nå...)

Hvordan var det i timene etter operasjonen?
Blir man sykemeldt?

ORIGINAL: Honning

Jeg har fått time til lapraskopi med elektrokaterisering (?) og lurer på hvordan det er...
Hvor går de inn? Altså hvor stikker de inn insrumentene?
(Har hatt kikkhullsoperasjon før da jeg fjernet gallebæren. Etter det har jeg 3 små arr på magen pluss et litt større. Det blir vel flere nå...)

Hvordan var det i timene etter operasjonen?
Blir man sykemeldt?

Jeg har hatt denne oprasjonen pga min Pcos.
De går inn i navlen,og 2 hull nede med underlivet.Så tar de kontrast veske gjennom egglederene dine og på meg fjernet de 19 cyster i hver eggstokk.
Jeg syns ikke ting var så veldig behagelig etterpå,men ble proppa med sm.stillende .. så jeg overlevde.Du får nok sykemelding,for du får luftsmerter spes i skuldrene etter oprasjonen.(eneste som hjalp meg var og ligge når de pågikk)
Resultate kom 9mnd etter oprasjonen,en test som lyste positivt mot meg,og nå har jeg ei lita tulle i magenlykke til[:)]

Takk for svar.
Vet ikke hva elektrokaterisering er jeg heller, det sto på innkallingen... Tenkte kanskje noen av dere visste...[:)]
Tror operasjonen skal gå greit, ha jo hatt en kikkhullsoperasjon før. Men er jo spent på resultatet. Håper det skal hjelpe meg å bli gravid [;)]

Back
Topp