Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~Ritamor~
Ja, vi prøver være stenge og si at han skal roe seg ned, gi han godbit når han er snill.. Men han er like gal for og si det slik [8D] Han er 1år 8.mars [:)]
Når folkene er kommet inn tar dere med han ut så han får tisse. Men la han hilse på folkene som kommer først slik at han ikke føler seg utelatt. Gi han en godbit når han tisser ute og ikke gi han noe reaksjon når han tisser inne [:)]
Er nok det at han er for glad i folk.. Vi var hos de vi kjøpte han av igår og de har ei tispe på 2 år (storesøsteren hans) Hun var så rolig og snill, men når vi kom hjem var det full rulle.. Hjelpes sier jeg bare.
ORIGINAL: mammanina88
Vi har en valp som er blanding av labrador og collie.. Han er egentlig ganske rolig inne.. Helt til det kommer folk! Han blir heeeelt gal! Å veeeeldig glad.. Så hender ofte at han tisser litt på gulvet! Vi har nettopp fått han.. De som solgte han til oss, kunne ikke ha han pga. astma.. Hunden er altså 18 mnd. Å jeg lurer sterkt på hva vi skal gjøre for å få han till å slutte med dette.. Kanskje du har noen tips?[:)]
Hvor gammel er deres? Jeg har egentlig ikke så masse tips å komme med desverre.. Annet enn å være streng og bestemt.. Men det er dere sikkert allerede tenker jeg[:)]