Dere som har hatt forsøk?

Nøsste

Gift med forumet
Dere som har vært gjennom forsøk,hvordan reagerte dere på hormonen osv? Di sa jo at vi kunne bli litt kvalm,hissige,varme! Er jo spennt på hvordan jeg reagere på dem!

Jeg hadde egentlig veldig lite bivirkninger. På slutten av sprayetiden hadde jeg hodepine, det var egentlig alt. Humøret var til og med bra[:)]

Når skal dere igang?

jeg begynner med sprayen 10 mai. Så det blir en spennen tid framover[:D]

[:D]Jeg hadde ingen bivirkninger..vi forberedte oss på det verste,men det gikk jo sååå bra...så for meg virker det helt fjernt at julie i cæsar reagerer så kraftig...hahaha...
men vi er jo alle forskjellige og vi i den virkelige verden får sikkert ikke alt på en gang,men hvem vet...[:D]
er du like heldig som meg så går dette bare supert[:D]

Slet litt med hodepine og hetetokter. [8|]

falsk overgangsalder[&:]varm,hissig,glad,sur, super hissig, super glad[:D] kvalm,vondt i nesen etter en  stund.

men ikke bli skremt, dette overlever vi alle for vi VET at det er verdt det[:D]

og vi gjør det igjen og igjen[:D]

dette vil gå så bra så[:D]

jeg hadde utrolig humørsvingninger, sint og gråt om hverandre.. så jeg syns litt synd på mann min faktisk...

Reagerte lite også..men jeg husker at med nesespray så hadde jeg litt vondt i skuldre og nakken de første dagene bare også litt vondt i hodet av og til...Følt meg også litt ekstra varm men det var tross alt sommer da...Ellers var det ganske smertefritt..Tror ikke du skal bekymre deg for det.Har ikke hørt om så mange som sliter med bivirkninger...De har kommet ganske langt i dag med IVF og hormonkurer så det burde gå bra[:D] Lykke til!

Takk alle sammen...Det får gå som det går! Var bare litt spennt på hvordan jeg evt kommer til og bli[:D]hehe

Under sprayen slet jeg endel med hodepine. Slapp heldigvis den dumme sprayen andre forsøk, og da hadde jeg heller ikke så mange bivirkninger. Men humøret var en smule svingene... hehe

Synes det hart gått veldig greit alle gangene jeg. Nesesprayen har jeg nesten ikke kjent noen ting til, kanskje litt vondt i hodet på slutten. Men ikke noe å klage over.
Litt kvalm av puregon og progestan/crinone, ellers i toppform (utenom det forsøket da jeg ble litt overstimulert)
Gjør det med glede igjen og igjen bare det tilslutt ender med en spire[:)]

Back
Topp