Dere som har hatt barn med vannkopper.

*En rosa og en blå*

Glad i forumet
Er det noen som har hatt en meget mild form for det, eller hatt tilfeller som startet veldig lett?

Datteren min på 2 har fått noe utslett som vi ikke klarer å finne ut hva kan være. Jeg tenker det er for få av de for å være vannkopper, men så ser jeg på Nettdoktor.no at mengden kan variere veldig fra person til person.

Eldste fikk det veldig mildt, og hadde jeg ikke sett spesielt etter det, så hadde jeg iallefall ikke sett det den første dagen. Som regel var det ikke det typiske vannblemme-utslettet heller, for de sprakk ganske fort. Det er ikke alltid lett å diagnostisere selv. Man får jo liksom bare ett utbrudd i løpet av livet også, så man rekker jo ikke å bli så erfaren heller.

Her startet det med 5 prikker på dag 1, 10 på dag 3 også var det pluttselig maaaaaaaaaaange[;)] gikk veldig bra egentlig, litt feber og litt oppkast men etter ei uke var det over[;)] men ja det varierer, ei venninne av meg tok med seg lillejenta på besøk med vilje for hun ville hun skulle bli ferdig med vannkoppene så hun ikke fikk dem når hun var 20 sånn som hun. Og hun hadde så vidt bare noen prikker[;)]

Datteren til venninnen min hadde tre prikker [:)]

Back
Topp