Dere som har hatt barn med oppkast

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Hvor ofte blir dere smittet selv? Lillegutt har kastet opp i dag. Og jeg mener det, jeg HATER å spy. Jeg tror det er så ille at jeg rett og slett har angst for det..Har vasket hendene så ofte i dag at jeg er uttørket:P Har brukt sprayklorin på alle overflater og hadde på meg hansker da jeg tørket opp oppkast fra gulvet. Har så IKKE lyst til å få det...
Da han fikk det første gang da han var 7 mnd løp jeg og samboer stafett mellom senga og doen bare få timer etter....:-/

Gullskatt juli12:)

Hver eneste gang.. Jeg slipper ikke unna, mens min samboer slipper oftere unna.
Enkel forklaring på det, jeg har litt nedsatt immunforsvar og ungene henger på meg når de er syke!
Håper du slipper unna, god bedring til lillegutt :)

Her har 4 åringen faktisk bare kastet opp to ganger. Bankbank!!!!!
Og vi har ikke blitt smittet. Bankbank!!

Han har hengt på oss begge i dag...Har aldri hatt omgangssyke ofte før. Da jeg hadde det sist kom jeg frem til at jeg ikke hadde hatt det siden ungdomsskolen. Men man er jo mer utsatt når msn har barn da...Hørtes grusomt ut å få det hver eneste gang:-/

Hver eneste gang.. Jeg slipper ikke unna, mens min samboer slipper oftere unna.
Enkel forklaring på det, jeg har litt nedsatt immunforsvar og ungene henger på meg når de er syke!
Håper du slipper unna, god bedring til lillegutt :)
Glemte å quote, se over:)

Som regel har jeg sluppet unna helt hver gang. *bankibordettreganger* :)

Bare blitt smittet i fjor, rett og slett fordi jeg var gravid og ungene fikk det 3 ganger på rad :p Nå spøy T ut både barnehagen og stua på torsdag, så er spent på om vi andre blir syke. Passer ihvertfall dårlig den uka som kommer for vi har full timeplan...

Bare blitt smittet i fjor, rett og slett fordi jeg var gravid og ungene fikk det 3 ganger på rad :p Nå spøy T ut både barnehagen og stua på torsdag, så er spent på om vi andre blir syke. Passer ihvertfall dårlig den uka som kommer for vi har full timeplan...
Huff ja, det kommer gjerne når det minst passer! Håper dere slipper unna!

Før fekk jeg det alltid. Selv om jeg gjorde som du.
Etter at jeg begynte og jobbe i bhg, så tåler jeg mye mer. Ofte syke barn i bhg og mye bakterier kontra hjemme. Så jeg har blitt godt herdet:)

Vesla har hatt det 3 ganger der hun 2 av gangene kun kastet opp en gang. Far og mor lå rett ut i flere dager etterpå Siste gangen ble vi ikke smittet, jeg vasket hendene mine grundig

Nei ikke alltid , men hvis noen får det , så er det meg . Mannen får aldri noe han .

en gang ble jeg smitta da var han baby å hele huset fikk det :p sist gang han hadde det, spydde han i 10dager etterfulgt av diare.. da ble jeg IKKE smitta men da var det epedemi i bhg så kanskje jeg har blitt litt i imun om det er mulig ? :p

en gang ble jeg smitta da var han baby å hele huset fikk det :p sist gang han hadde det, spydde han i 10dager etterfulgt av diare.. da ble jeg IKKE smitta men da var det epedemi i bhg så kanskje jeg har blitt litt i imun om det er mulig ? :p
Høres ut som Rotavirus. Man blir til en viss grad imun mot det. Tror neppe du hadde sluppet unna hvis det Norovirus. Høres uansett grusomt ut!

Høres ut som Rotavirus. Man blir til en viss grad imun mot det. Tror neppe du hadde sluppet unna hvis det Norovirus. Høres uansett grusomt ut!
Ja kan godt hende. nesten hele avdelingen var dog smittet , men tror ikke det varte så lenge som på min ..,. nei var ikke noe greit for han stakkar : / men tror barn takler det mye bedre fordi allmentilstanden var ikke påvirket han spiste å drakk tilogmed fordiom det kom opp igjenn senre så virket ikke som det påvirket han så mye han lekte som han pleide også og var blid utenom når han kastet opp det syntes han selvsakt var ubehagelig.. også merket jeg at han syntes det var kjedelig å sitte hjemme så lenge... men godt det ikke er så ofte man får det :)

Mannen blir alltid smittet av vesla når det er sykdom i Bhg. Jeg blir sjelden smittet av noe som helst, men jeg jobber på sykehjem så kan hende jeg tåler mer. Tror man blir lettere syk om man ikke er så ofte utsatt for bakterier, da får man jo ikke bygd opp et forsvar mot sykdommen.

Back
Topp